Η κυβέρνηση εγκαινιάζει τη δεύτερη φάση της ελληνικής διαστημικής πολιτικής με το νέο Εθνικό Διαστημικό Πρόγραμμα «HELLAS-SPACE 2.0» και την πρώτη ολοκληρωμένη Εθνική Στρατηγική για το Διάστημα έως το 2030 - Στόχος η ανάπτυξη εγχώριας αεροδιαστημικής βιομηχανίας και τεχνολογιών υψηλής προστιθέμενης αξίας - «Η Ελλάδα θα αποκτήσει τον πρώτο της αστροναύτη» – Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και το «money well spent» για το Διάστημα
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ