Το ιπτάμενο δελφίνι εκτελούσε δρομολόγιο από το Αγκίστρι προς την Αίγινα και στη συνέχεια επρόκειτο να συνεχίσει για τον Πειραιά
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ