Με τις κινήσεις τους, οι δύο πρώην υπουργοί επιχειρούν να διαχωρίσουν τη θεσμική τους στάση από κάθε πολιτική πίεση, αφήνοντας ωστόσο αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο αναπαράγεται και παρουσιάζεται δημόσια η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ - ΟΠΕΚΕΠΕ: «Σιγοβράζουν» οι βουλευτές της ΝΔ για τον χειρισμό της δεύτερης δικογραφίας – «Να κλείσουμε τα γραφεία μας;»
Δυσφορία βουλευτών για τη συλλογική αντιμετώπιση των εμπλεκομένων στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ - Νέοι διάλογοι της Αραμπατζή – «Δεν έχω μούτρα για τον Γιώργο, πότε θα τον πληρώσουμε;» - Συνεργάτης Λιβανού στον Μελά: «Τον άνθρωπό μας εκεί θα τον αναλάβεις εσύ προσωπικά; Είναι πιστός»
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ