Η εφαρμογή του Euro 7, για τις εκπομπές ρύπων θα οδηγήσει σε άμεσες αυξήσεις του κόστους κατασκευής των αυτοκινήτων από 4 έως 10 φορές, σε σχέση με αυτές που αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με νέα μελέτη, που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Αυτά τα στοιχεία είναι τέσσερις έως 10 φορές υψηλότερα από τις εκτιμήσεις της Κομισιόν στην εκτίμηση επιπτώσεων του Euro 7 (180-450 ευρώ για αυτοκίνητα και φορτηγά και 2.800 ευρώ για φορτηγά και λεωφορεία), τονίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Αυτές οι εκτιμήσεις περιλαμβάνουν μόνον το άμεσο κόστος κατασκευής, κυρίως για εξοπλισμό και επενδύσεις. Αυτά τα πρόσθετα κόστη δεν αντιστοιχούν στις τιμές αγοράς. Αντίθετα, ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τις τιμές για τους τελικούς χρήστες.

Συνεπώς, οι αυξήσεις των τιμών θα είναι πιθανότατα υψηλότερες από τα στοιχεία που αναφέρονται στη μελέτη, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Εκτός από το άμεσο κόστος κατασκευής, η πρόταση Euro 7 θα προκαλέσει έμμεσο αυξημένο κόστος, όπως η υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Κατά τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος, αυτό θα μπορούσε να αυξήσει το κόστος καυσίμου κατά 3,5% -ύψους 20.000 ευρώ επιπλέον για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και 650 ευρώ για αυτοκίνητα και φορτηγά, αναφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Διαβάστε ακόμα

Η νέα καμπάνια Μητσοτάκη, η γραμμή Ανδρουλάκη, το ιταλικό φλερτ Κοπελούζου, το One & Only και η εξαγορά στα ψάρια

Tο εντυπωσιακό ράλι στις τραπεζικές μετοχές – Πώς φθάσαμε σε αποδόσεις έως και 95%

Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): H Ελληνίδα από τη λίστα “30 Under 30 Asia” του Forbes μιλάει στο newmoney (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ