Επίμονες είναι οι προσπάθειες που καταβάλλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να αντιπαλέψουν την κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που έχει αυξήσει τους χρόνους παράδοσης των καινούριων ΙΧ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, αναγκάζονται να αναπροσαρμόσουν τον εξοπλισμό των μοντέλων τους ή να τα παραδώσουν στους πελάτες με ελλιπή συστήματα.

Παράλληλα, πρόταξαν την κατασκευή των αυτοκινήτων που ευθυγραμμίζονται με τα «ηλεκτρικά πλάνα» τους ή έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους (SUV).

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η κατάσταση θα εξομαλυνόταν σε σύντομο χρονικό διάστημα, κάτι το οποίο, όμως, δεν συνέβη.

Ως εκ τούτου, πολλοί κατασκευαστές -συμπεριλαμβανομένων των VW και Daimler- αναγκάστηκαν να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές τους.

Συμφωνίες με τους πιο «μικρούς» προμηθευτές

Πάγια πολιτική των αυτοκινητοβιομηχανιών ήταν να αγοράζουν τα μικροτσίπ από μεγάλους προμηθευτές, όπως οι Bosch και Continental, οι οποίοι, νωρίτερα, είχαν παραλάβει τα προς πώληση τσιπ τους από μικρότερους προμηθευτές, που ανήκουν στα χαμηλότερα στρώματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto