Την κατιούσα παίρνουν σιγά-σιγά οι τιμές των μπαταριών στα ηλεκτρικά, ένας παράγοντας που θεωρείται καθοριστικός στην προσπάθεια που γίνεται ώστε γεφυρωθεί το τιμολογιακό χάσμα ανάμεσα στα μηδενικών ρύπων και συμβατικά μοντέλα.

Ενδεικτικά είναι και τα στοιχεία που δείχνουν πως οι τιμές των συσσωρευτών ιόντων λιθίου έχουν σημειώσει πτώση ύψους 89% στα 116 ευρώ/kWh, συγκριτικά με το 2010, όταν και άγγιζαν τα 1.063 ευρώ/kWh.

Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει πως η αντικατάσταση μιας μπαταρίας δεν θα «πονέσει» τον προϋπολογισμό ενός νοικοκυριού, όπως καταδεικνύει και το παράδειγμα της Ford Mustang Mach-E. Πόσο μάλλον αν προστεθούν στο συνολικό λογαριασμό και τα απαραίτητα περιφερειακά συστήματα, αλλά και το κόστος εργασίας.

Χρήστης της δημοφιλούς πλατφόρμας Reddit παρατήρησε πως εφόσον χρειαστεί αντικατάσταση η μπαταρία μιας Mach-E, ο ιδιοκτήτης θα χρειαστεί να βγάλει από την τσέπη του περισσότερα από όσα αξιώνονται για ένα ολοκαίνουριο Maverick.

Φυσικά, το κόστος ποικίλει ανάλογα με την μπαταρία και την αντιπροσωπεία στην οποία θα απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος.

Για παράδειγμα, o επίσημος έμπορος της μάρκας από το Λέικλαντ της Φλόριντα κοστολογεί την αντικατάσταση των συσσωρευτών της βασικής Mach-E 18.514 δολάρια (16.415 ευρώ), αλλά για τη μεγαλύτερη μπαταρία των 91 kWh απαιτούνται $23.648 (21.000 ευρώ).

Δηλαδή, $2.159 (1.914 ευρώ) περισσότερα από ένα «βασικό» Maverick του κουτιού.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto