Το i Vision Dee, ένα φουτουριστικό, μεσαίου μεγέθους sedan με νέα και λιτή σχεδιαστική γλώσσα, παρουσίασε η BMW στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων (CES) 2023, που άνοιξε τις πύλες της στο Λας Βέγκας.

Το όνομα «Dee» συμβολίζει την ψηφιακή συναισθηματική εμπειρία (Digital Emotional Experience), με στόχο να δημιουργήσει στο μέλλον έναν ακόμα πιο ισχυρό σύνδεσμο μεταξύ των ανθρώπων και των αυτοκινήτων τους.

Οι μελλοντικές ψηφιακές λειτουργίες θα υπερβαίνουν κατά πολύ το επίπεδο του φωνητικού ελέγχου και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που υπάρχουν σήμερα, καθώς με έξυπνες ικανότητες θα συνοδεύει τους οδηγούς όχι μόνο σε πραγματικές καταστάσεις στους δρόμους, αλλά και στο ψηφιακό τους περιβάλλον.

Το BMW i Vision Dee δεν εναλλάσσει την εμφάνισή του μεταξύ μαύρου και λευκού, αλλά προσφέρει ένα πολύχρωμο, πλήρως μεταβλητό εξωτερικό: Μια μεμβράνη ePaper εφαρμόζεται στο αμάξωμα για τη δημιουργία της χρωματικής εμφάνισης, ενώ υπάρχει δυνατότητα απεικόνισης έως και 32 χρωμάτων.

Η επιφάνεια του αμαξώματος του BMW i Vision Dee χωρίζεται σε 240 τμήματα E Ink, καθένα από τα οποία ελέγχεται ξεχωριστά. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία μιας σχεδόν απεριόριστης ποικιλίας σχεδίων και τη μεταβολή τους μέσα σε δευτερόλεπτα.

Η σχεδίαση του BMW i Vision Dee είναι σκόπιμα λιτή, ώστε να εστιάζει την προσοχή στην ψηφιακή εμπειρία και το DNA της μάρκας BMW. Εξωτερικά, βασίζεται στην κλασική σχεδίαση ενός sedan αυτοκινήτου τριών όγκων, ενώ υπάρχουν παραδοσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η μάσκα νεφρών της BMW και οι διπλοί στρογγυλοί προβολείς.

Διαβάστε ακόμη

Μοναχικός… ταύρος η Deutsche Bank: «Βλέπει» άνοδο 14% για τις ευρωπαϊκές αγορές

Αύξηση κερδών 341% για τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες με δεξαμενόπλοια

Ερντογάν προς Ζελένσκι: Η Τουρκία μπορεί να μεσολαβήσει για την ειρήνη ανάμεσα σε Ρωσία και Ουκρανία (tweet)