Η Apple λέγεται ότι έχει συζητήσει για πιθανή συνεργασία συνεργασίες με τις Mercedes-Benz, Ford Motor, BMW, Volkswagen, Tesla, Canoo και McLaren σε διάφορα στάδια της προσπάθειάς της να αναπτύξει ένα αυτόνομο αυτοκίνητο πριν τελικά τερματίσει το πρόγραμμα. Μάλιστα, όπως ανέφερε το Bloomberg, ο Steve Jobs πρότεινε ακόμη και την αγορά της GM στον απόηχο της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008.

Το Project Titan, όπως ήταν η εσωτερική κωδική ονομασία, κόστιζε στην εταιρεία περίπου 1 δισ. δολάρια ετησίως αλλά ποτέ δεν έφτασε στο σημείο όπου δοκιμάστηκαν πρωτότυπα πλήρους κλίμακας σε δημόσιους δρόμους.

Η εταιρεία άρχισε να προσλαμβάνει εκατοντάδες μηχανικούς πριν από σχεδόν μια δεκαετία και αρχικά στόχευε να ξεκινήσει τις πωλήσεις το 2020, αλλά στις αρχές του 2020 η δημιουργία της ομάδας, ένα στρογγυλεμένο τετραθέσιο microbus που ονομάστηκε Bread Loaf, ήταν ακόμα πέντε μακριά από την παραγωγή.

Μεταξύ άλλων αποκαλύψεων στον λογαριασμό του Bloomberg, ο οποίος βασίστηκε σε συνεντεύξεις με διάφορες ανώνυμες πηγές, αναφέρονται ότι:

  • Η Apple προσπάθησε να αγοράσει την Tesla όταν άξιζε ακόμα λιγότερο από 30 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος, Tim Cook, απέρριψε την ιδέα. Αργότερα συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Tesla, Elon Musk, για να συζητήσουν μια συνεργασία, αλλά οι συζητήσεις δεν προχώρησαν.
  • Η Apple μίλησε με τη Mercedes-Benz για μερικούς μήνες σχετικά με μια ιδέα να κατασκευάζει η γερμανική εταιρεία το αυτοκίνητο και να τοποθετήσει την πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης της Apple στα οχήματα της Mercedes-Benz. Αλλά τελικά αποφάσισε ότι ήθελε να κατασκευάσει το αυτοκίνητο μόνη της.
  • Οι συνομιλίες με τη BMW, τη Volkswagen και την Canoo απέτυχαν, αλλά η Apple έφτασε κοντά στην επίτευξη συμφωνίας με τη McLaren.
  • Η Apple προσέλαβε τον επικεφαλής του Ρroject Titan από την Ford το 2021 και πρότεινε στον Αμερικάνο κατασκευαστή την πώληση αυτοκινήτων Apple μέσω της μάρκας Lincoln, αλλά οι συζητήσεις έληξαν μετά από προκαταρκτική συνάντηση.

Η Apple επεδίωκε το αυτοκίνητό της να μην υπερβαίνει τα 85.000 δολάρια, αλλά εσωτερικές εκτιμήσεις τοποθετούσαν το κόστος παραγωγής σε περίπου 120.000 δολάρια. Το 2021 ο Αμερικάνος κολοσσός τεχνολογίας αγόρασε από την Chrysler το πρώην πεδίο δοκιμών των αυτοκινήτων της, στην Αριζόνα. Σήμερα το εν λόγω ακίνητο διατίθεται προς πώληση

Διαβάστε ακόμη 

Χαλίτ Σινγκιλλιόγλου: O μεγαλοεπιχειρηματίας από την Τουρκία που επενδύει τώρα στο Μεγανήσι

«Απόβαση» στο Λονδίνο για τις ελληνικές τράπεζες – Οι νέοι στόχοι και η… επιχείρηση γοητείας των επενδυτών

Χένρικ Φρέντβιγκ: Κλειδί η «Νήσος» στο στρατηγικό σχέδιο του νέου επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ