Τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας παρουσίασαν τη Δευτέρα τις προοπτικές της για το κομμάτι με τους θερμικούς κινητήρες, γνωστό ως Ford Blue, καθώς και τη μονάδα Model e  (αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα), αλλά και την εμπορική μονάδα Ford Pro, στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης ημέρας κεφαλαιαγορών για επενδυτές και μέσα ενημέρωσης. Η Ford επιβεβαίωσε, επίσης, την εκτίμησή της για ολόκληρο το 2023, όπου αναμένει έσοδα ύψους 9 έως 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων.

Ο Kumar Galhotra, επικεφαλής της Ford Blue, δήλωσε ότι τα περιθώρια κέρδους από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αυξηθούν από 7,2% σήμερα σε τουλάχιστον 10% μέχρι το 2026. Η προβλεπόμενη ανάπτυξη θα προέρχεται από την εστίαση της εταιρείας σε κερδοφόρες κατηγορίες οχημάτων και παράγωγα μοντέλα με υψηλό περιθώριο κέρδους και χαμηλό κόστος κατασκευής.

Ωστόσο προέβλεψε ότι ο όγκος και τα περιθώρια κέρδους της Ford Blue είναι πιθανό να συρρικνωθούν μετά το 2025, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα θα κερδίζουν δημοτικότητα. Παρά την ενδεχόμενη συρρίκνωση της επιχείρησης, ο Galhotra σημείωσε ότι η Ford βλέπει «ισχυρές πωλήσεις ICE (Θερμικών μοντέλων) και υβριδικών εκδόσεων στις ΗΠΑ και την επόμενη δεκαετία».

Στο πλαίσιο των προσπαθειών της για την αύξηση των κερδών της Ford Blue, ο Galhotra δήλωσε ότι η εταιρεία θα εξοικονομήσει 500 εκ. δολάρια φέτος μειώνοντας την πολυπλοκότητα των εξαρτημάτων και αυξάνοντας την αποδοτικότητα στην κατασκευή τους. Για παράδειγμα, είπε, το ανανεωμένο pick-up F-150 που θα κάνει το ντεμπούτο του φέτος, θα έχει 2.400 λιγότερα εξαρτήματα από το τρέχον μοντέλο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής έχει εντοπιστεί ως η αχίλλειος πτέρνα της Ford, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις για την κατασκευή των οχημάτων της, κυρίως αυτών με θερμικούς κινητήρες. ξοδεύει περίπου 7 δισ. δολάρια περισσότερα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Το ηλεκτρικό Explorer θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Οντάριο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε ότι η ηγετική ομάδα συνεδριάζει πλέον τουλάχιστον μία φορά το μήνα ειδικά για να εντοπίζει τρόπους μείωσης του κόστους στα υλικά και τους προμηθευτές.

Ο CFO John Lawler δήλωσε ότι εναπόκειται στους επικεφαλής των επιμέρους εταιρειών της Ford να επιτύχουν αποτελέσματα. «Ειλικρινά γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μας», δήλωσε ο Lawler. «Σας το έχουμε ξαναπεί και δεν το έχουμε ξεχάσει. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε».

Η εταιρεία επανέλαβε τα σχέδιά της να επιτύχει περιθώριο κέρδους 8% στα ηλεκτρικά της οχήματα έως το 2026, λόγω της αύξησης του όγκου, των βελτιώσεων σχεδιασμού και της εξοικονόμησης από την εσωτερική ανάθεση εξέλιξης και κατασκευής μπαταριών. Ο Lawler δήλωσε ότι η Model e θα πουλάει περίπου 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως μέχρι τότε.

Ο Doug Field, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων και τεχνολογίας της Ford, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία το 2025 θα παρουσιάσει ένα «προσιτό» 7θέσιο EV με αυτονομία έως και 560 km. Το Automotive News ανέφερε τα σχέδια της Ford να κατασκευάσει ένα EV παρόμοιου μεγέθους με το Explorer  στο εργοστάσιό της στο Oakville στο Οντάριο, το οποίο μεταβαίνει στην κατασκευή αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Ford ανακοίνωσε επίσης τη Δευτέρα συμφωνίες για την απόκτηση των υλικών μπαταριών EV που απαιτούνται για την υποστήριξη των αναπτυξιακών της σχεδίων.

Διαβάστε ακόμη 

Στέλιος Σαράντης (Ελληνικά Γαλακτοκομεία): Προ των πυλών το comeback της ΑΓΝΟ – Καλπάζουν οι εξαγωγές

Ντάνιελ Φάμπιαν (Google): «Ψηφιακός εμπρηστής» στον άγνωστο πόλεμο της κυβερνοασφάλειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ