Μετά και την επίσημη πρόταση της Κομισιόν για κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα-ένα τα μέλη της ΕΕ προετοιμάζονται για την επόμενη μέρα, όπου τα ηλεκτρικά θα βρίσκονται στο προσκήνιο.

Για την αντικατάσταση των ρυπογόνων οχημάτων με καινούρια που δεν θα εκπέμπουν ρύπους, πολλές κυβερνήσεις παρέχουν ένα ολιστικό πλέγμα κινήτρων, άμεσων και έμμεσων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ελλάδα που εδώ και πολλούς μήνες υλοποιεί το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», διευκολύνοντας την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος μέσω της παροχής κρατικής επιδότησης (οικολογικό bonus).

Στον αντίποδα, από τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εν έτει 2021 υπάρχουν 10 κράτη-μέλη που δεν παρέχουν χείρα βοηθείας στους οδηγούς μέσω ενός bonus το οποίο θα μετρίαζε καθοριστικά το οικονομικό φορτίο μιας μέσης οικογένειας.

Αυτές οι χώρες, σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) είναι το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Κύπρος, η Τσεχία, η Δανία, η Εσθονία, η Λετονία, η Μάλτα, η Πολωνία και η Σλοβακία.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto