Φρένο στα υβριδικά πάτησαν οι Έλληνες τον προηγούμενο μήνα, την ίδια στιγμή που οι Ευρωπαίοι αύξησαν το ποσοστό τους στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στη χώρα μας τα υβριδικά έχασαν 1,9%, όμως εξακολουθούν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον πολλών καταναλωτών, καθώς περίπου ένας στους τέσσερις Έλληνες επιλέγει αυτοκίνητο με υβριδικό σύστημα.

Από την άλλη, σταθερή παρέμεινε η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ΒEV-PHEV). Το 6,8% μάλλον αφήνει ικανοποιημένους τους ανθρώπους της αγοράς, παρά τα προβλήματα που υπάρχουν. Ωστόσο, θεωρούν ότι όσο περνούν οι μήνες, τόσο το συγκεκριμένο ποσοστό θα αυξάνεται.

Τα μοντέλα με εναλλακτικό καύσιμο μείωσαν αρκετά το ποσοστό τους. Τα οχήματα με φυσικό αέριο σημείωσαν πτώση 0,7%, ενώ μεγάλη μείωση (4,4% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2022) σημείωσαν τα αυτοκίνητα με υγραέριο.

Άξια λόγου είναι η αύξηση του ποσοστού των πετρελαιοκίνητων μοντέλων στην Ελλάδα, που μετά από αρκετούς μήνες πτώσης έδειξαν ότι ανέκαμψαν. Η κατηγορία γνώρισε αύξηση 5,4%. Πλέον, τον φετινό Ιανουάριο ένας στους πέντε Έλληνες επέλεξε πετρελαιοκίνητο όχημα.

Τέλος, η βενζίνη παρέμεινε το βασικό καύσιμο των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στη χώρα μας. Η κατηγορία γνώρισε νέα άνοδο, αγγίζοντας το 47,2% του συνόλου των πωλήσεων τον φετινό Ιανουάριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι περίπου ένα στα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιεί βενζίνη.

Διαβάστε ακόμη

AXIA Research: Οι αντιξοότητες γεννούν ευκαιρίες – Ποιες οι προοπτικές της Ελλάδας για το 2023 – Τα top picks

Le Point: «O σεισμός στην Τουρκία έφερε στο φως τη διαφθορά του καθεστώτος Ερντογάν»

Πιερρακάκης για gov.gr: «Το μέλλον είναι ψηφιακό και ή το σχεδιάζεις ή το υφίστασαι»