Η ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε με δυναμικό τρόπο και αρκετή υποστήριξη από τις κυβερνήσεις, έχοντας όμως ένα βασικό μειονέκτημα. Αφορούσε κυρίως μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα.

Κάτι μάλλον αναμενόμενο, μιας και μέσα από αυτές τις κατηγορίες είναι προφανές ότι είναι πιο εύκολο για τις εταιρίες να έχουν κάποιο κέρδος από τη νέα και ακριβή τεχνολογία.

Όμως καθώς περνά ο καιρός αρχίζει να γίνεται πιο έντονη η ανάγκη για μικρά και προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κάτι που ήδη έχει γίνει αντιληπτό στην Ευρώπη με το Dacia Sprint να είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Αλλά και το γκρουπ VW να ετοιμάζει τα νέα μικρά ηλεκτρικά του μοντέλα για το 2025 το αργότερο.

Σε άλλες αγορές πάντως, εκτός Ευρώπης, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τέτοιου τύπου αυτοκίνητα, κάτω και από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto.gr