Όπως είναι γνωστό, η Rolls-Royce παρουσίασε ήδη τη Spectre, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην ιστορία της, και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους αναμένεται να αρχίσουν προς το τέλος της χρονιάς, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία.

Το μέλλον της βρετανικής φίρμας θα είναι η ηλεκτροκίνηση όπως δήλωσε o Torsten Müller-Ötvös, Διευθύνων Σύμβουλος αυτής. Σε συνέντευξή του που έδωσε στο βρετανικό περιοδικό car αναφέρθηκε στο τι πρόκειται να γίνει ως το τέλος τής δεκαετίας που διανύουμε.

Συγκεκριμένα, ο κ. Müller-Ötvös δήλωσε: «Αποφασίσαμε ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να διατίθεται τόσο ως ηλεκτρικό όσο και με θερμικό κινητήρα. Η Spectre, θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Όλες οι μελλοντικές Rolls-Royce, όλες οι καινούργιες, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές και θα αντιπροσωπεύουν όλες τις αξίες που έχει η εταιρεία. (Η Spectre) Δημιουργήθηκε για να είναι η πιο δυναμική Rolls-Royce στη ιστορία. Και είναι», τόνισε ο κ. Müller-Ötvös.

Εκτός αυτής, το κορυφαίο στέλεχος της βρετανικής εταιρείας αναφέρθηκε και στο μεσοδιάστημα ως το 2030. Όπως είπε, μέχρι τότε θα κατασκευάζονται και θα διατίθενται τα μοντέλα της με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την άποψή του, τόσο η Ghost και η Phantom όσο και η Cullinan διακρίνονται ήδη για την ησυχία τους στο εσωτερικό τους κατά τη μετακίνηση των επιβατών τους, οπότε αυτό το στοιχείο της ηλεκτροκίνησης υπάρχει ήδη.

Τέλος, ο κ. Müller-Ötvös είπε ότι η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει στα μοντέλα τής Rolls-Royce, καθώς οι πελάτες της ζουν κυρίως κοντά στις πόλεις και -κατά κανόνα- μετακινούνται εντός αυτών. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι η μετάβαση στην νέα εποχή θα πρέπει να γίνει σταδιακά και με τρόπο ώστε ο ρυθμός επιτάχυνσης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της να έχει την αρμονική επιτάχυνση που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητά της και όχι ακαριαία εφαρμογή τής ροπής.

Διαβάστε ακόμα

Citi: Η Fed δεν αλλάζει την πολιτική για τα επιτόκια – Ο πληθωρισμός είναι ακόμη πολύ υψηλός

Δικαστικό μπλόκο των Ελβετών στον διαγωνισμό του €1,2 δισ. για τους έξυπνους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ

Πήτερ Τιλ: Πώς κέρδισε δισεκατομμύρια προκαλώντας bank run στην SVB