Συνεχίζει την ηλεκτρική του «επέλαση» ο όμιλος Volkswagen μετά την ολοκλήρωση του πρώτου τριμήνου 2022, καθώς κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά 65% σε ετήσια βάση.

Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, μέχρι τα τέλη Μαρτίου είχαν παραδοθεί στους πελάτες 99.100 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ το αντίστοιχο πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες.

Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του ομίλου, ενώ ακολούθησε η Ευρώπη με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%).

Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEV στους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).

Διαβάστε ακόμη

Πόλεμος, πληθωρισμός και επιτόκια: Ο γόρδιος δεσμός που πρέπει να λύσει η Λαγκάρντ – Τι περιμένουν οι αναλυτές

Σπύρος Πασχάλης (ΣΕΕΝ): Η ακτοπλοΐα απειλείται με οικονομική καταστροφή

New York Times: Η Κομισιόν ετοιμάζει εμπάργκο στο φυσικό αέριο και το πετρέλαιο από τη Ρωσία