Τιμή – στόχο στα 9 ευρώ (7,3 ευρώ το κλείσιμο της 29ης Μαρτίου) και σύσταση «buy» δίνει η Eurobank Equities για τη μετοχή της Aegean Airlines, χαιρετίζοντας τις θετικές οικονομικές επιδόσεις του 2022.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με σημερινό report της χρηματιστηριακής εταιρείας, η κερδοφορία του προηγούμενου έτους ξεπέρασε την αντίστοιχη του 2019, χάρη στις ισχυρές ταμειακές ροές και την εύρωστη τιμολόγηση.

Τα υψηλά έσοδα «εξουδετέρωσαν» πλήρως τις πληθωριστικές πιέσεις, οδηγώντας σ’ ένα εντυπωσιακό rebound της κερδοφορίας. Έτσι, τα EBITDA (προ τόκων, φόρων και ασποβέσεων) ανήλθαν σε 275 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν αυξημένα κατά 2% σε σχέση με το 2019.

Οι παραπάνω αριθμοί μεταφράστηκαν σε καθαρά κέρδη άνω των 100 εκατ. ευρώ, ένα ποσό σημαντικά υψηλότερο έναντι του 2019.Όσον αφορά τις ταμειακές ροές, διευρύνθηκαν σε 140 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας καθαρή ταμειακή θέση 260 εκατ. ευρώ.

Για το 2023, η Eurobank Equities εκτιμά ότι η ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρείας θα παραμείνει ανεπηρέαστη, χάρη στην υγιή ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Ενώ οι προκλήσεις στο κόστος θα διατηρηθούν επί τάπητος, οι τιμές στα εισιτήρια παρέχουν ένα επαρκές «μαξιλάρι» κερδοφορίας.

Το ισοζύγιο προσφοράς – ζήτησης, δε, είναι αρκετά υγιές, με τις ενδείξεις στις προκρατήσεις να θεωρούνται ισχυρές και τα επίπεδα πληρότητας να αυξάνονται.

Συνολικά, η χρηματιστηριακή εταιρεία περιμένει μια αύξηση του τζίρου κατά 16% το 2023, κάτι που θα σηματοδοτήσει τη βελτίωση των EBITDA κατά 9%. Αυτό σημαίνει ότι θα φθάσουν κοντά στα 300 εκατ. ευρώ.

Σε σχέση με την αξία της μετοχής, η Eurobank Equities παρατηρεί ότι εξακολουθεί να υπολείπεται κατά 5% σε σχέση με τα προ-πανδημίας επίπεδα. Κι αυτό, παρά την ανάκαμψη της κερδοφορίας. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η τρέχουσα αποτίμηση της Aegean είναι κατά 7% έως 15% χαμηλότερη σε σχέση με ό,τι προβλέπεται για φέτος.

Τέλος, αναφορικά με την πολιτική των μερισμάτων, σύμφωνα με μια συντηρητική εκτίμηση, η Eurobank Equities προσδιορίζει την επαναφορά εντός του 2024, αν και δεν αποκλείεται να συμβεί και νωρίτερα, χάρη στον ρυθμό αύξησης των ιδίων κεφαλαίων.

Διαβάστε ακόμα

Τα φρέσκα γκάλοπ, το ορφανό κότερο, οι φήμες για την αναβάθμιση και οι υπογραφές για Άκτωρ

Τα brands που έγραψαν ιστορία τη δεκαετία του ’70: O Παπαγάλος, ο Ποπάϋ, ο “δοσάς” και “τί κουτί-κουτί”

Γιατί το Riva είναι το παντοτινό glamorous σκάφος στην ιστορία της ναυπηγικής