H ισραηλινή Cofix Group ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στη Μόσχα, προσπαθώντας να προσελκύσει Ρώσους καταναλωτές με καπουτσίνο ο οποίος κοστίζει ελάχιστα, σε σχέση με τα Starbucks.

Το καφέ θα πουλά από… καφέ μέχρι ανθρακούχα ποτά και φαγητό στα 50 ρούβλια (0,8 δολάρια), σύμφωνα με δήλωση της Cofix. H Starbucks χρεώνει 120 ρούβλια για εσπρέσο και 245 ρούβλια για καπουτσίνο στη χώρα. Η Cofix στοχεύει να ανοίξει 100 μαγαζιά μέχρι τα μέσα του 2018 και να εισέλθει στη βρετανική αγορά, σύμφωνα με τον ιδρυτή της, Avi Katz.

Aπό την ίδρυση της εταιρείας το 2013, η αλυσίδα έχει φτάσει τα 152 καταστήματα στο Ισραήλ, ξεκινώντας πόλεμο τιμών. Η εταιρεία διάλεξε τη Ρωσία λόγω της κρίσης που πλήττει τη χώρα τα τελευταία χρόνια.