Προβληματισμό έχει προκαλέσει στην Colgate ο πληθωρισμός και το κύμα αυξήσεων, με την αμερικανική πολυεθνική προϊόντων στοματικής υγιεινής, να φοβάται ότι η ανατιμήσεις θα αποτρέψουν τους καταναλωτές από τα προϊόντα της.

Η Colgate έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις των προϊόντων της για να αντιμετωπίσει το αυξημένο κόστος στις πρώτες ύλες και το logistics και τώρα γίνεται θεατής των πρώτων αντιδράσεων των καταναλωτών.

Η αμερικανική εταιρεία έχει αυξήσει τις πωλήσεις τις κατά 3% το τέταρτο τρίμηνο, ωστόσο ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν ήταν σταθερός σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Colgate σχεδιάζει να δαπανήσει έως και 240 εκατομμύρια δολάρια προ φόρων για τον εξορθολογισμό της αλυσίδας εφοδιασμού της και τη μείωση του κόστους.

Αναμένεται να εξοικονομήσει έως και 110 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, με τα οφέλη να αρχίζουν να παρατηρούνται το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η εταιρεία θα προσπαθήσει επίσης να διατηρήσει τους καταναλωτές κάνοντας τα προϊόντα της πιο ελκυστικά και εισάγοντας νέα.

Διαβάστε περισσότερα

ΔΝΤ: Έρχονται αναταράξεις στις αγορές λόγω Fed

Παντελής Παντελιάδης: Ο τελευταίος μίας μεγάλης γενιάς αυτοδημιούργητων σουπερμαρκετάδων

Αυτό είναι το νέο ξενοδοχείο με γαλλικό …άρωμα και 33,4 εκατ. απέναντι από το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας