Η μεγαλύτερη υπηρεσία παροχής βίντεο επί πληρωμή είναι προς αναζήτηση διευθυντικού στελέχους που θα επιβλέπει τη διαδικασία αδειοδότησης για την προβολή βιβλίων, κόμικς και παιχνιδιών. Έτερο καθήκον του θα είναι η προώθηση συνεργασιών με εμπόρους λιανικής.

Σύμφωνα με πηγές, η Netflix αναζητά επίσης συνεργάτες για μια σειρά άλλων προϊόντων που σχετίζονται με βίντεο που προβάλλονται μεν μέσω του Netflix, αλλά ανήκουν σε άλλα τηλεοπτικά στούντιο.

Στόχος είναι η απόκτηση προγραμμάτων που θα απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό – και που φυσικά θα αποφέρουν περισσότερα έσοδα.
Ήδη η Netflix δοκίμασε συνεργασία με την Hot Topic, που πουλά μπλουζάκια, καπέλα, κούπες και κοσμήματα.

«Ενδιαφερόμαστε για καταναλωτικά προϊόντα και συνδυάζουμε την προώθησή τους γιατί πιστεύουμε ότι θα αλληλεπιδρούν καλύτερα από το πιο δημοφιλές περιεχόμενό μας. Θέλουμε αδειοδοτημένα εμπορεύματα που θα βοηθήσουν στην προώθηση των τίτλων μας για μεγαλύτερο διάστημα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Netflix.

Τα καταναλωτικά προϊόντα και η εμπορία αποτελούν το τελευταίο παράδειγμα για την εξέλιξη της Netflix από μια εταιρεία τεχνολογίας που πουλά προγράμματα άλλων, σε μια εταρεία μίντια που κάνει την παραγωγή, έχει την ιδιοκτησία και δίνει αδειοδοτήσεις πνευματικής ιδιοκτησίας.

Επί παραδείγματι, το «House of Cards» και το «Orange Is the New Black» που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, ήταν παραγωγής άλλων στούντιο.
Το «Stranger Things» είναι παραγωγής Netflix.

H μετατροπή των σόου και των χαρακτήρων σε επιτραπέζια παιχνίδια, σε στάμπες για τσάντες και σε θεματικά πάρκα είναι λογικά το επόμενο βήμα.

Πρώτη διδάξασα στην τέχνη της μετατροπής περιεχομένου πνευματικής ιδιοκτησίας σε μια νέα μορφή επιχείρησης, ήταν η Walt Disney, που για παράδειγμα έπαιρνε έναν χαρακτήρα και τον μετέτρεπε σε μπλουζάκι ή σε φιγούρα για μια κούπα του καφέ.

Η μονάδα καταναλωτικών προϊόντων της Disney είχε πωλήσεις ύψους 1,5 δισ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο.

Βέβαια, η Netflix δεν έχει ακόμα τις φιλοδοξίες της Disney, ίσα ίσα που αρχίζει να αγγίζει τη συγκεκριμένη αγορά. Όταν ρωτήθηκε πέρυσι ο διευθυντής περιεχομένου, Ted Sarandos, υποβάθμισε τις φιλοδοξίες της εταιρείας στον τομέα των παιχνιδιών και των καταναλωτικών προϊόντων.

«Δεν θέλουμε να προβάλουμε την πώληση παιχνιδιών», ανέφερε τότε ο Sarandos. «Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό είναι ότι υπάρχει ένα στοιχείο μάρκετινγκ που πάει μαζί με τα παιχνίδια. Τα παιδιά ας πούμε, αγοράζουν τις τσάντες που πουλά το σόου».