Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Κρίστιαν Λίντνερ επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση σχετικά με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2035, επιδιώκοντας περισσότερες εξαιρέσεις από αυτή που δόθηκε για τα καύσιμα που παράγονται με τη χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας και διοξειδίου του άνθρακα που δεσμεύεται από την ατμόσφαιρα.

«Θα πρέπει να προχωρήσουμε παραπέρα και να επικεντρωθούμε γενικά στο τεχνολογικό άνοιγμα», δήλωσε ο Λίντνερ στην εφημερίδα Augsburger Allgemeine. «Τα συνθετικά υγρά καύσιμα και τα βιοκαύσιμα είναι επίσης ένας τρόπος για να είμαστε φιλικοί προς το κλίμα».

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο υπουργός δήλωσε ότι η αγορά και όχι οι πολιτικοί θα πρέπει να αποφασίζουν τι είναι βιώσιμο και τι επιθυμούν οι καταναλωτές και δήλωσε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα χρησιμοποιήσει τη φορολογική πολιτική για να υποστηρίξει τα βιοκαύσιμα καθώς και τα ηλεκτρονικά καύσιμα.

Οι αξιωματούχοι της ΕΕ τον Μάρτιο του περασμένου έτους υπέγραψαν μια συμφωνία που ουσιαστικά τερματίζει την πώληση των περισσότερων νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035. Η απαγόρευση παραλίγο να πέσει στο κενό μετά την παρεμπόδιση της Γερμανίας, αλλά η οικονομική δύναμη της Ευρώπης εγκατέλειψε την αντίθεσή της μετά την επίτευξη συμφωνίας που επέτρεψε στα αυτοκίνητα που λειτουργούν εξ ολοκλήρου με ηλεκτρονικά καύσιμα να προσμετρώνται στους μηδενικούς κλιματικούς στόχους του μπλοκ.

Διαβάστε ακόμη

EΛΣΤΑΤ: Στο 3,2% ο πληθωρισμός τον Μάρτιο – Αυξήσεις 5,3% στα τρόφιμα

Φορολογικό νομοσχέδιο: Μπόνους για όσους δεν προσφεύγουν στα δικαστήρια

Φωτοβολταϊκά στο χωράφι: Εντυπωσιακή ζήτηση – Οι αιτήσεις ξεπέρασαν από την πρώτη μέρα τις 675

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ