Μπορεί οι πωλήσεις της LVMH να αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του έτους ωστόσο, όχι με τον ρυθμό που αναμένονταν από τους αναλυτές με αποτέλεσμα να εγείρονται ερωτήματα για το κατά πόσο η κάμψη αυτή αποτελεί ένδειξη αγοραστικής κόπωσης για το ακριβό κονιάκ του οίκου ή για τις διάσημες και εξίσου ακριβές τσάντες του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο οίκος, τα έσοδα της μονάδας ένδυσης και δερμάτινων ειδών του γαλλικού ομίλου – στην οποία εντάσσονται οι ετικέτες Louis Vuitton και Christian Dior – αυξήθηκαν κατά 9%, ωστόσο οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 11,2%. Χειρότερα διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις για τη μονάδα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών που σημείωσαν πτώση κατά 14%, κατά πολύ χειρότερα του αναμενόμενου από τους αναλυτές.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg η LVMH παρότι τα τελευταία χρόνια έχει προσελκύσει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον και κεφάλαια φαίνεται πως χάνει τη λάμψη της στους καταναλωτές τόσο στην Κίνα στην οποία η κατανάλωση φαίνεται πως επιβραδύνει όσο και στις ΗΠΑ. Σημειώνεται ότι μόλις πριν έναν μήνα ο όμιλος έχασε τον «τίτλο» της πιο πολύτιμης εταιρείας της Ευρώπης από τη φαρμακευτική Novo Nordisk.

Η μετοχή της LVMH έχουν υποχωρήσει κατά ένα πέμπτο από το ρεκόρ του Απριλίου, ενώ από τις αρχές του χρόνου σημειώνει άνοδο κατά 7,9%.

Συνολικά, η αύξηση των οργανικών εσόδων του ομίλου ανέρχεται στο 9%, ποσοστό που επίσης είναι κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι τελευταίοι μάλιστα έχουν έναν επιπλέον λόγο ανησυχίας καθώς τα αποτελέσματα της LVMH θεωρούνται «παραδοσιακά» ως ισχυρή ένδειξη συνολικά για τον χώρο ειδών πολυτελείας και το επόμενο διάστημα αναμένονται οι ανακοινώσεις από την Hermes International και την Gucci Kering.

Διαβάστε ακόμη 

ΔΝΤ: Απαιτείται αυστηρότερη εποπτεία των τραπεζών – Τα υψηλά επιτόκια και οι αδύναμοι κρίκοι

«Ξέσπασμα» άνω του 4% στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Η καλύτερη συνεδρίαση από τον Μάιο

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Επτά θεματικές ενότητες στο debate Μπακογιάννη – Δούκα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ