Την περασμένη Τρίτη, στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, το BMW Group παρουσίασε μία concept μηχανή τόσο εξελιγμένη που δε χρειάζεται καν κράνος ή προστατευτικά.

Η BMW Motorrad Vision Next 100 είναι η πιο πρόσφατο έκδοση της σειράς της BMW, Vision Next η οποία αφιερώνεται στα 100 χρόνια από την ίδρυση της μάρκας, με νέα φουτουριστικά μοντέλα concept από τις Rolls-Royce, Mini και BMW. To πρόσφατο event της εταιρείας έλαβε χώρα σε ένα άδειο υπόστεγο για αεροσκάφη.

When the bike is resting, the unit that powers it stays small; when the bike moves forward, the unit lengthens to enhance aerodynamics and protect the rider while at speed. 

Σύμφωνα με τη BMW η μηχανή έχει συστήματα τα οποία τη βοηθούν να στέκεται όρθια τόσο σε στάση όσο και σε κίνηση. Έχει το “Digital Companion” και το “Visor” τα δύο συστήματα που επιβοηθούν τον αναβάτη να βελτιστοποιήσει την εμπειρία του.

On the frame above the front wheel is a large metal reflector and the daytime running light; the unit acts as a wind deflector, BMW says. 

Τα δύο συστήματα αυτά που θα δίνουν στον αναβάτη τον απόλυτο έλεγχο στο δρόμο, υποτίθεται πως θα κάνει το όχημα ανάλογο με τα αυτόνομα που θα κατασκευάζονται από το 2040 και έπειτα.

BMW says a visor that each rider will wear will help control and direct the bike. The commands from the visor are controlled by moving your eyes. 

Πώς στρίβει; Το “flexframe” του, ελαστικό, το οποίο στρίβει ανάλογα με τη δύναμη που ασκεί ο αναβάτης, αλλάζει και την κατεύθυνση του σώματος της μηχανής. Αυτό σημαίνει πως σε υψηλές ταχύτητες, μία μικρή αλλαγή λόγω αποφυγής δε θα οδηγεί σε χάσιμο του ελέγχου της μηχανής.

The bike is meant to be suited for both beginning and experienced riders. (BMW has also made a jacket with diagonal front zipper and ventilation elements to accompany the new motorcycle.)

The bike is minimal to look at except for a fat rear tire and, beneath the carbon seat, two fine, red, illuminated strips that form the rear light and indicators. 

Like most concepts, BMW has declined to specify when, if ever, this bike will be produced. But the technology seen here may eventually trickle down to future models in the next few decades of Motorrad.