H BMW AG ξεπέρασε την ανταγωνιστή Mercedes-Benz AG σε πωλήσεις για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αφού ανταποκρίθηκε και αντιμετώπισε καλύτερα τα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Οι παγκόσμιες παραδόσεις αυτοκινήτων BMW μειώθηκαν κατά 5% στις 2,1 εκατομμύρια μονάδες, ξεπερνώντας τις παραδόσεις των Mercedes οι οποίες κατέγραψαν μείωση της τάξης του 1% στα 2.04 εκατομμύρια οχήματα. Αν και οι δύο μάρκες κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεών τους τους τελευταίους μήνες του 2022, δεν κατάφεραν να αντισταθμίσουν τη μειωμένη ζήτηση που προκλήθηκε από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και τον πόλεμο στην Ουκρανία. 

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετώπισαν πληθώρα προκλήσεων το προηγούμενο έτος, συμπεριλαμβανομένων της ενεργειακής κρίσης και του αυξημένου κόστους δανεισμού. Οι μετοχές της Tesla έχουν καταγράψει μείωση λόγω της περιορισμένης ζήτησης στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, Κίνα, αφού οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες BYD Co, Xpeng Inc και Nio Inc. έχουν αυξήσει την ανταγωνιστικότητά τους.

Τόσο oι πωλήσεις της BMW όσο και της Mercedes κατέγραψαν πτώση στην Κίνα λόγω των lockdowns που περιόρισαν την καταναλωτική κίνηση. 

«Ανάσα» προσέφεραν και στις δύο εταιρείες οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων τους. Οι πωλήσεις του i4 της BMW διπλασιάστηκαν στις 215.755 μονάδες, ενώ η Mercedes πούλησε 117.800 ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε ακόμη

Η επενδυτική στρατηγική της UBS στο ξεκίνημα του 2023

Τι αγοράζουν online οι Έλληνες και πόσα ξοδεύουν (πίνακες)

Τα μεγάλα «μυαλά» της Wall Street μίλησαν: Το ράλι για το ευρώ μόλις ξεκίνησε