Αν έχετε οδηγήσει ποτέ τη ναυαρχίδα των οχημάτων της Tesla – το μοντέλο των 140.000 δολαρίων- έχετε ασφαλώς δοκιμάσει μια απαράμιλλη αίσθηση της δύναμης οδήγησης. Πιάνει τα 60 χιλιόμετρα σε 2,3 δευτερόλεπτα τη στιγμή που σας “κολλά” πίσω στο κάθισμα κάνοντας το στομάχι σας να πιαστεί. Μερικοί άνθρωποι ζουν για αυτό το συναίσθημα. Δεν είμαι από αυτούς.

Σίγουρα, η οδήγηση ενός πλήρως φορτωμένου ηλεκτρικού θηρίου είναι τόσο συναρπαστικό όσο το πιο έντονα λικνιζόμενο καράβι – αλλά δεν θέλουν όλοι καθημερινά να είναι το Kingda Ka. Αφού απόλαυσα μία από τις πρώτες οδηγικές εμπειρίες του νέου μοντέλου 3 της Tesla την περασμένη εβδομάδα, το άφησα κι έφυγα, σκεπτόμενος ότι ο διευθύνων σύμβουλος Έλον Μασκ έδωσε τελικά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον καθημερινό ταξιδιώτη δρόμου σαν κι εμένα.

tesla1

Το μοντέλο 3 εξακολουθεί να έχει μεγάλη επιτάχυνση, και στην αναβαθμισμένη έκδοση I που οδήγησε, η οποία παίρνει στην εκπληκτική ταχύτητα των 310 μιλίων. Είναι ευκίνητο, άνετο και έχει σφιχτό τιμόνι που θα σας ικανοποιήσει Τα καθίσματα σας αγκαλιάζουν σε μια απαλή αγκαλιά. Το μοντέλο S δίνει σε πρακτικά οφέλη, αυτό που την πρακτικότητα αυτό που χάνει σε υπερβολή.

 tesla2