Όταν η Uber αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την Κίνα αυτό το καλοκαίρι, φάνηκε πως θα είναι κάτι αντιπροσωπευτικό όσον αφορά τις αμερικανικές εταιρείες οι οποίες προσπαθούν να εδραιωθούν στην τεράστια αυτή αγορά. Η μεγαλύτερη startup του πλανήτη έχασε τουλάχιστον 2 δισ. δολάρια αξίας, προσπαθώντας να αποκτήσει μερίδιο της αγοράς με δωρεάν δρομολόγια. Στο τέλος της προσπάθειάς της, πούλησε τα πάντα στον κινεζικό πάροχο παρόμοιων υπηρεσιών Didi Chuxing.

Aντίθετα με την Uber, η Airbnb έχει ξοδέψει χρόνο και χρήμα δημιουργώντας σχέσεις με τους τοπικούς… προύχοντες. Μία συνεργασία με την Alibaba το 2014 διευκόλυνε τη χρήση της εφαρμογής για τους Κινέζους καταναλωτές οι οποίοι θα μπορούσαν να πληρώνουν με Alipay, το κινεζικό PayPal. Η συνεργασία με την Tencent, η οποία ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο, εδραίωσε το Airbnb στο WeChat, το οποίο και αποτελεί την πιο δημοφιλή messaging στη χώρα.

Φέτος, η Airbnb συνεργάζεται με τις τοπικές κυβερνήσεις τεσσάρων μεγαλουπόλεων, συμπεριλαμβανόμενων των Shanghai και Shenzen. Παράλληλα, έχει κάνει και κινήσεις για τη συμμόρφωσή της με επερχόμενες κυβερνητικές ρυθμίσεις ενώ βρίσκεται ένα βήμα πριν την εξαγορά ενός μικρότερου, αλλά κινεζικού παρόχου παρόμοιων υπηρεσιών ονόματι Xiaozhu.