Σχεδόν 30 εκατ. δολάρια συμφώνησε να καταβάλει η Apple σε εργαζομένους στα καταστήματά της για την καθυστέρηση που τους προκαλούσε από τον έλεγχο στον οποίο τους υπέβαλε κατά τη διάρκεια της βάρδιας τους ή κατά την αποχώρησή τους.

Πρόκειται για μια νομική μάχη 8 χρόνων η οποία έληξε την Παρασκευή όταν οι δικηγόροι των εργαζομένων ζήτησαν από ομοσπονδιακό δικαστή να εγκρίνει τον συμβιβασμό που τους πρότεινε η εταιρεία και συνίσταται στην καταβολή αποζημίωσης συνολικού ύψους 29,9 εκατ. δολαρίων.

Οι υπάλληλοι του Apple Store είχαν καταθέσει ομαδική αγωγή το 2013, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία παραβιάζει τη νομοθεσία της Καλιφόρνια επειδή δεν τους πλήρωνε για το χρόνο που απαιτούνταν ώστε να ελεγχθούν οι τσάντες τους.

Η Apple από την πλευρά της υποστήριξε ότι οι έλεγχοι στις τσάντες ήταν απαραίτητοι για να διαπιστωθεί ότι οι εργαζόμενοι δεν είχαν κλέψει συσκευές και επιχειρηματολόγησε στο δικαστήριο ότι όποιος δεν συμφωνούσε με την πολιτική της εταιρείας είχε την επιλογή να μην φέρνει τσάντα στη δουλειά.

Η αγωγή κάλυψε μόνο τους εργαζόμενους στα 52 καταστήματα Apple της Καλιφόρνια, δηλαδή 14.683 εργαζόμενους. Ο καθένας θα λάβει 1.286 δολάρια από τον διακανονισμό, όπως ανέφεραν οι δικηγόροι τους.

Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει τον διακανονισμό αλλά όπως ανέφερε στο δικαστήριο σταμάτησε την πραγματοποίηση αυτών των ελέγχων τον Δεκέμβριο του 2015.

Διαβάστε ακόμα:

Αργύρης Σαλιαρέλης: Στο σφυρί το κτήμα του «βασιλιά των ρουμπινιών» στην Αίγινα

Νέα αλλαγή στο YouTube: Για ποιον λόγο κρύβει τα dislikes

Πώς η Tesla δημιουργεί νέους εκατομμυριούχους – Ιnfographic