Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της L’Occitane International SA, Reinold Geiger, και η Blackstone Inc. πλησιάζουν σε συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας καλλυντικών αναφέρει το Bloomberg γεγονός που  βάζει ενδεχομένως τέλος στη 14ετή πορεία της εταιρείας στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Η ανακοίνωση μπορεί να γίνει ήδη τις επόμενες ημέρες αναφέρουν πηγές που επικαλείται το σχετικό δημοσίευμα.  Η διαπραγμάτευση της μετοχής της L’Occitane ανεστάλη στο Χονγκ Κονγκ την Τρίτη, εν αναμονή ανακοίνωσης. Ενώ οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν ή και να καταρρεύσου σημείωσαν οι ίδιες πηγές. Εκπρόσωπος της Blackstone αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ η L’Occitane δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα σχολιασμού.

Η Blackstone εξέταζε το ενδεχόμενο υποβολής προσφοράς για την L’Occitane και έχει διενεργήσει προκαταρκτικό due diligence, ανέφερε το Bloomberg News τον Φεβρουάριο. Η εταιρεία έχει χρηματιστηριακή αξία περίπου 43,6 δισ. δολάρια Χονγκ Κονγκ (5,6 δισ. δολάρια).

Η L’Occitane ιδρύθηκε το 1976 από τον Γάλλο Olivier Baussan, ο οποίος ξεκίνησε να παρασκευάζει αιθέρια έλαια από φυτά όπως η λεβάντα στην επαρχία της Προβηγκίας και να τα πουλάει στις τοπικές αγορές. Ο Geiger έγινε μέτοχος  το 1994, αλλά δήλωσε ότι οι κακές επιδόσεις της εταιρείας τον ώθησαν να αρχίσει να εργάζεται εκεί σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την επένδυσή του.

Επέκτεινε τη L’Occitane σε παγκόσμιο επίπεδο στην Ασία αφού εντυπωσιάστηκε όπως λέει από την εργασιακή ηθική της περιοχής. Αρχικά, η στρατηγική πήγε άσχημα τελικά όμως εισήχθη στο Χονγκ Κονγκ με αρχική δημόσια προσφορά το 2010 και σήμερα διαθέτει οκτώ brands και περίπου 3.000 σημεία πώλησης σε 90 χώρες. Ωστόσο, κερδίζει μόνο το ένα τρίτο περίπου των εσόδων της στην Ασία, ενώ η Αμερική είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της.

Η L’Occitane αντιμετωπίζει μια ολοένα και πιο δύσκολη αγορά στην Κίνα, όπου παγκόσμιες μάρκες όπως η L’Oreal SA και η Estee Lauder Cos. μέσω των τακτικών εκπτώσεων διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.  Ενώ η Κίνα ήταν η κορυφαία αγορά της μάρκας βάσει πωλήσεων για τα οικονομικά έτη 2021 και 2022,  πέρυσι ήρθε πρώτη η αγορά των ΗΠΑ. Ο όμιλος είδε επίσης μείωση των κερδών του τα τελευταία χρόνια. Το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2023, τα κέρδη της L’Occitane μειώθηκαν κατά 51% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ στο εξάμηνο έως τον Σεπτέμβριο, τα κέρδη μειώθηκαν κατά 38%.

Διαβάστε ακόμη 

Koντόπουλος (ΕΧΑΕ): Η μετάταξη του ΧΑ στις ώριμες αγορές, το «αγκάθι» της JP Morgan και ο νέος κανονισμός

Κρας τεστ στα προγράμματα στήριξης των τραπεζών σε Ελλάδα, Ισπανία και Αμερική – Το κόστος και τα οφέλη

Β’ Ακτή Βούλας: Τι περιλαμβάνουν τα έργα ανάπλασης στο παράκτιο μέτωπό της από το σχήμα ΤΕ.ΜΕΣ.- Intracom- Προκοπίου (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ