Η οικονομική επιβράδυνση της Κίνας έχει ως συνέπεια να κινδυνεύει το «σκαλπ» άλλης μιας μεγάλης εταιρείας, με τις μετοχές της ιταλικής εταιρείας μόδας Prada SpA να πέφτουν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2016 μετά από την υποχώρηση που σημειώθηκε στη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά στον κόσμο, κι η οποία συνέβαλε στην απροσδόκητη πτώση των ετήσιων κερδών της εταιρείας.

Η εταιρεία πολυτελών ειδών που εμφανίζεται στο Χονγκ Κονγκ αποδίδει την πτώση στην Ασία κυρίως στους Κινέζους τουρίστες που σταματούν πλέον να ξοδεύουν στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο εξαιτίας της αδυναμίας του κινεζικού γιουάν. Άλλες μάρκες πολυτελείας, όπως η Gucci, είδαν τον αντίκτυπο της μειωμένης αγοραστικής κίνησης από κινέζους τουρίστες να αντισταθμίζεται από τις αυξημένες δαπάνες στην ηπειρωτική χώρα, αλλά η Prada απέτυχε να κερδίσε μια παρόμοια ώθηση από τις κινεζικές δαπάνες τνός της μεγάλης αυτής χώρας, σύμφωνα με τους αναλυτές της Citigroup με επικεφαλής τον Thomas Chauvet.

Οι πωλήσεις της Prada στην Κίνα ήταν στάσιμες για αυτό το έτος, πράγμα που αποτελεί μια “σημαντική διαφοροποίηση” μετά από κέρδη ύψους 17% του πρώτου εξαμήνου, σημείωσε η Citigroup. Η πτώση των μετοχών της Δευτέρας, μετά τα απογοητευτικά κέρδη, αφαίρεσε 864 εκατομμύρια δολάρια από την αξία της εταιρείας.