Έπειτα από 15 ολόκληρα χρόνια συνεργασίας, η Nike και ο Βραζιλιάνος άσος του ποδοσφαίρου, Νεϊμάρ, αποφάσισαν να χωρίσουν τους δρόμους τους τερματίζοντας το συμβόλαιό τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ποδοσφαιριστής δεν ήταν πρόθυμος να συνεργαστεί με την εταιρεία αθλητικών ειδών, έπειτα από αίτημα της για τη διεξαγωγή έρευνας αναφορικά με ισχυρισμούς εργαζόμενης που κατηγορεί τον διεθνούς φήμης αθλητή για σεξουαλική παρενόχληση. 

Το εν λόγω περιστατικό φαίνεται πως είναι τελικά ο πραγματικός λόγος για τον οποίο η Nike αποφάσισε να δώσει «τα παπούτσια στο χέρι» στο Νεϊμάρ οκτώ χρόνια πριν από τη λήξη του συμβολαίου τους.

Σήμερα στις ΗΠΑ, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις – έπειτα κυρίως από την εμφάνιση του κινήματος #MeToo – καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες προκειμένου να εξαλείψουν τα περιστατικά εκφοβισμού και σεξουαλικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο. Από την πλευρά της, η Nike καλείται αυτή τη στιγμή να αποδείξει τη δέσμευσή της για την προστασία των γυναικών στο εργασιακό περιβάλλον. Σε δήλωσή της αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η εταιρεία αποφάσισε να τερματίσει τη συνεργασία της με τον αθλητή επειδή εκείνος αρνήθηκε να συμβάλλει στις προσπάθειές που καταβάλουμε με κύριο στόχο να αποδειχθεί εάν πράγματι οι ισχυρισμοί εργαζομένης μας είναι βάσιμοι».  

Υπενθυμίζεται πως ο γίγαντας αθλητικών ειδών που εδρεύει στο Όρεγκον διέκοψε κάθε είδους επαφή και επικοινωνία με τον Νεϊμάρ τον Αύγουστο του 2020. Τότε, ωστόσο, η εταιρεία δεν προχώρησε σε καμία δημόσια δήλωση ούτε έδωσε παραπάνω εξηγήσεις για τον πραγματικό λόγο του «διαζυγίου» τους. Η Wall Street Journal όμως, η οποία έφερε για πρώτη φορά στο φως την είδηση, αποκάλυψε ότι η υπάλληλος η οποία βοηθούσε στο συντονισμό και τη διοργάνωση εκδηλώσεων για την ομάδα του Νεϊμάρ, είχε παραδεχτεί σε συναδέλφους της το 2016 ότι ο ποδοσφαιριστής την πλησίασε και της ζήτησε να προχωρήσουν σε ανήθικες πράξεις.

Εκπρόσωπος του αθλητή, ωστόσο, υποστηρίζει ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ και τονίζει πως οι λόγοι για τους οποίους Nike και Νεϊμάρ προχώρησαν στη λύση του συμβολαίου τους είναι καθαρά εμπορικοί. «Ο πελάτης μου θα υπερασπιστεί σθεναρά τον εαυτό του ενάντια σε αυτές τις αβάσιμες επιθέσεις σε περίπτωση που παρουσιαστεί οποιαδήποτε αξίωση» ανέφερε μεταξύ των άλλων ο δικηγόρος του.

Διαβάστε ακόμη:

Cardlink: Η κίνηση-ματ της Wordline και τα σχέδια του Gilles Grapinet για την Ελλάδα

Εφιάλτης για το παγκόσμιο εμπόριο – Αυξήθηκε το κόστος μεταφοράς με container κατά 485%!

Marks & Spencer: Τα 30+1 χρόνια στην Ελλάδα, οι Μαρινόπουλοι και οι νέοι κλυδωνισμοί