Οι εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν όρια όταν πρόκειται να επηρεαστεί η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κλιματική αλλαγή.

Μια δεκαετία μετά την ημέρα που η ΕΕ αποφάσισε τα πρώτα της ανώτατα όρια για το διοξείδιο του άνθρακα που πρέπει να εκπέμπουν τα αυτοκίνητα, παρακολουθώντας τις προσπάθειες των κατασκευαστών να τα ελαστικοποιήσουν, το ευρωπαϊκό μπλοκ θα αγνοήσει πιθανώς παρόμοιες σκέψεις σχετικά με το επόμενο σύνολο προτεινόμενων στόχων για μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Για το 2025 και το 2030, τα όρια αυτά θα συζητηθούν από τους υπουργούς περιβάλλοντος της ΕΕ στις 9 Οκτωβρίου, εν μέσω αυξανόμενης δυναμικής για να είναι πιο φιλόδοξα.

Ξεχάστε τον Trump: Η Ευρώπη σχεδιάζει να πιέσει για μεγαλύτερα επιτεύγματα σχετικά με το κλίμα

“Πολιτικά στην ΕΕ η στάση σκληραίνει προς την ανάγκη ανάληψης δράσης για την προστασία του κλίματος”, δήλωσε ο Raphael Danglade, αξιωματούχος του προγράμματος για την ενέργεια και το κλίμα στο think tank “Φίλοι της Ευρώπης” στις Βρυξέλλες.

Η Ευρώπη αναμένει μια τεχνολογική επανάσταση στις οδικές μεταφορές που θα οδηγούσε την παραδοσιακή μηχανή εσωτερικής καύσης από τους εκθεσιακούς χώρους αυτοκινήτων στα μουσεία, ένα όραμα ταυτισμένο με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tesla Inc. Elon Musk. Ο στόχος της ΕΕ είναι να διατηρήσει μια ηγετική θέση μαζί με την Κίνα και τις ΗΠΑ στην παγκόσμια αγορά επιβατικών αυτοκινήτων.

co2_uptick.png