Οι μετοχές της Carrefour SA κατέγραψαν σημαντικές απώλειες, από την ώρα που ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής της Γαλλίας προειδοποίησε ότι το δεύτερο εξάμηνο του έτους θα είναι τόσο δύσκολο όσο το πρώτο, δίνοντας στον νέο CEO Αλεξάντρ Μπομπάρ μια ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση να αναστρέψει την καθοδική πορεία της εταιρείας.

Η προειδοποίηση- έκπληξη και η πτώση της τιμής της μετοχής κατά 15% σημαίνει ότι ο Μπομπάρ έχει βάλει σκοπό της παρουσίας του εκεί, την ανανέωση των μεγάλων σούπερ μάρκετ της Carrefour, τα οποία πωλούν τα πάντα: από τρόφιμα μέχρι έπιπλα κήπου, αλλά πιέζονται από τον ανταγωνισμό των τιμών και τις επιθέσεις από τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης. Ο 44χρονος Μπομπάρ, αναλαμβάνει ως Διευθύνων Σύμβουλος, παραλαμβάνοντας από τον Ζορζ Πλασά τον Ιούλιο, προερχόμενος από τη γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης μέσων και ηλεκτρονικών ειδών Fnac Darty SA.

“Η Carrefour Γαλλία έχει χάσει την επαφή με αυτό που πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές”, ανέφερε ο αναλυτής Μπρούνο Μόντεγιε σε σημείωμά του.

Στο Fnac, ο Μπομπάρ κέρδισε τη φήμη του για την ψηφιακή τεχνογνωσία του καθώς και για την κατεύθυνση που έδωσε στην επιχείρηση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι μετοχές υπερτριπλασιάστηκαν κάτω από την ηγεσία του, καθώς ο Μπομπάρ ξεκίνησε νέες υπηρεσίες για την online έκδοση εισιτηρίων και τη ροή βίντεο, καθώς επίσης και για τη συγχώνευση των ηλεκτρονικών και των συμβατικών μέσων ενημέρωσης. Αυτές οι δεξιότητες είναι απολύτως αναγκαίες στην Carrefour, η οποία έχει αγωνιστεί να αναπτύξει την ηλεκτρονική της προσφορά καθώς η Amazon.com Inc. και άλλοι ψηφιακοί ειδικοί κάνουν βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.