Για υποχώρηση των κερδών το πρώτο εξάμηνο του έτους, προειδοποίησε η Kering SA, πίσω από την οποία κρύβεται η μείωση στις πωλήσεις προϊόντων Gucci.

Τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη θα σημειώσουν μείωση μεταξύ 40% και 45% τους πρώτους έξι μήνες, σύμφωνα με τον όμιλο πολυτελών ειδών. Αυτό συμβαίνει αφού οι συγκρίσιμες πωλήσεις στην Gucci – τη μεγαλύτερη μάρκα του- υποχώρησαν 18% το πρώτο τρίμηνο λόγω της χαλαρής ζήτησης στην Κίνα.

Ο όμιλος διόρισε πέρυσι έναν νέο δημιουργικό διευθυντή της Gucci, του οποίου οι συλλογές άρχισαν να πωλούνται  τον Φεβρουάριο. Η Kering έχει προειδοποιήσει ότι η ανάκαμψη θα πάρει χρόνο για να αποδώσει καρπούς καθώς η αγορά για είδη πολυτελείας βρίσκεται αντιμέτωπη με μείωση της ζήτησης.

«Η αγορά στην Κίνα είναι επί του παρόντος αρκετά πολωμένη μεταξύ της όρεξης πελατών για πραγματικά πολυτελή αγαθά και για πιο προσιτά προϊόντα», δήλωσε η Γενική Οικονομική Διευθύντρια της Kering, Armelle Poulou. «Η Gucci, που είναι περισσότερο τοποθετημένη στη μέση, δεν επωφελείται από αυτή την πόλωση».

Η απόδοση του ομίλου Kering συνεχίζει να υστερεί σε σχέση με αυτή του LVMH. Ο ανταγωνιστής που κατέχει περίπου 75 πολυτελή εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Christian Dior και Tiffany & Co., πέτυχε αύξηση εσόδων 3% το πρώτο τρίμηνο σε οργανική βάση. Η Hermes International SCA θα ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα την Πέμπτη.

Η μετοχή της Kering έχει σημειώσει πτώση 12% φέτος, της LVMH άνοδο 9% και της Hermes 23%.

Διαβάστε ακόμα

Goldman Sachs: Το βλέμμα σε γεωπολιτική, πληθωρισμό και επιτόκια – Τι προτείνει στους επενδυτές (πίνακες)

Χατζηδάκης: Nομοθετική παρέμβαση για μείωση 50% στις χρεώσεις των τραπεζών στα POS (vid)

Reuters: Η Ελλάδα σχεδιάζει πρόωρη αποπληρωμή των δανείων έως και 5 δισ. μέχρι το τέλος του 2024

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ