Βαρίδι για την Deutsche Lufthansa AG αποτελούν οι απεργίες των εργαζομένων της που έρχονται να προστεθούν στη μείωση των κερδών από τα logistics, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο μεγαλύτερος όμιλος αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης εκτιμά ότι οι απεργίες τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο κόστισαν τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ καθώς ακυρώθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες πτήσεις. Παρότι ο οικονομικός διευθυντής Remco Steenbergen δήλωσε ότι ο αερομεταφορέας θα διατηρήσει τον στόχο του για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 8% το 2024, οι απεργίες κατά το πρώτο τρίμηνο θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο στα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους.

Οι δραστηριότητες του γερμανικού ομίλου αεροπορικών εταιρειών έχουν διαταραχθεί από κύματα απεργιών με την πιο πρόσφατη να πραγματοιείται επί διημέρου αυτή την εβδομάδα, προκαλώντας την ακύρωση των ταξιδιών περίπου μισού εκατομμυρίου επιβατών, όπως ανακοίνωσε η Lufthansa. Η αναζωπύρωση των εργατικών διαφορών θυμίζει τις μακροχρόνιες μάχες που έδινε η Lufthansa με ομάδες όπως οι πιλότοι πριν από την πανδημία, καθώς οι εργαζόμενοι ζητούν και πάλι μεγαλύτερο μερίδιο από τα κέρδη που προέρχονται από την αναζωπύρωση της ζήτησης.

Η Lufthansa ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων ύψους 2,68 δισ. ευρώ (2,92 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για το περασμένο έτος, έναντι 1,52 δισεκατομμυρίων ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, δίνοντας στην εταιρεία λειτουργικό περιθώριο κερδών 7,6% – κοντά στο περιθώριο-στόχο του 8%. Ο όμιλος αερομεταφορέων θα καταβάλει μέρισμα 30 σεντς ανά μετοχή.

«Η επιθυμία για ταξίδια είναι τόσο ισχυρή όσο ποτέ», δήλωσε την Πέμπτη ο Carsten Spohr, διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. «Αυτή η επιθυμία που νιώθουμε αντισταθμίζεται από διάφορα σημεία συμφόρησης», που περιορίζουν την προσφορά, όπως καθυστερημένα αεροσκάφη, μη προγραμματισμένες συντηρήσεις κινητήρων και ελλείψεις προσωπικού.

Ο γερμανικός αερομεταφορέας είναι ο τελευταίος από τους τρεις κύριους ευρωπαϊκούς ομίλους αεροπορικών εταιρειών που ανακοινώνει αποτελέσματα για το 2023. Την περασμένη εβδομάδα, η Air France-KLM και η IAG SA, η μητρική της British Airways, ανακοίνωσαν τα αποτελέσματά τους. Αμφότερες προειδοποίησαν ότι η αύξηση της χωρητικότητας μπορεί να επιβραδυνθεί φέτος, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις αποτρέπουν το επιβατικό κοινό και τα εταιρικά ταξίδια παραμένουν κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα. Η Air France-KLM προέβλεψε αύξηση της χωρητικότητας για φέτος περίπου 5%, ενώ η IAG στοχεύει σε 7%, σύμφωνα πάντα με το Bloomberg.

Διαβάστε ακόμη

«Little Athens» – Η νέα γειτονιά στο «The Ellinikon»: Πάνω από 1.100 σπίτια βγαίνουν σταδιακά στην αγορά

Σωτήρης Καραγιάννης (Space Hellas): Κίνδυνος αφανισμού για τις επιχειρήσεις που δεν ενσωματώνουν τεχνητή νοημοσύνη

ΕΥΑΘ: Έρχονται αυξήσεις στο νερό – Eισήγηση για αλλαγή τιμολογίων στην Ρυθμιστική Αρχή Υδάτων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ