Αύξηση της τάξεως του 17% -σε ετήσια σύγκριση- κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη της Adidas το πρώτο τρίμηνο του 2019, με το ποσό να ανέρχεται σε 632 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ως αποτέλεσμα, η μετοχή της γερμανικής εταιρείας έκλεισε με άνοδο 8,2% σήμερα, με την κεφαλαιοποίηση να φθάνει τα 49,2 δισεκ. ευρώ.

Το ράλι της Adidas τροφοδότησαν οι αυξημένες πωλήσεις στην Κίνα, χάρη στη δύναμη του μάρκετινγκ που προσέφεραν διασημότητες όπως ο Λιονέλ Μέσι και ο Κάνιε Γουέστ.

Τα έσοδα για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019 αυξήθηκαν κατά 6%, στα 5,88 δισεκ. ευρώ -το περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε σε 14,9%, από 13,4%.

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη υποχώρησαν κατά 3,2%, ενώ, αντίθετα, σε Βόρεια Αμερική και Ασία-Ειρηνικό αυξήθηκαν κατά 3,3% και 12% αντίστοιχα.
Η Adidas επιβεβαίωσε την εκτίμησή της για αύξηση κερδών 5% με 8% το 2019.

sneakersales.png