Σε αλλαγές στην πολιτική της προχωρά η Meta Platforms, προκειμένου το περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη να μπορεί να παραμείνει στις ιστοσελίδες της, ακόμη και αν αυτό είναι παραπλανητικό.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η μητρική των Facebook και Instagram θα συνεχίσει να επισημαίνει το παραπλανητικό περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, αλλά δεν παραβιάζει άλλες πολιτικές, χωρίς όμως να το αφαιρεί.

Μέχρι πρότινος, η αντίστοιχη πολιτική της Meta έκανε λόγο για αφαίρεση βίντεο που είχαν υποστεί επεξεργασία ή σύνθεση με τρόπους «που δεν είναι εμφανείς στον μέσο άνθρωπο» και πιθανόν να τον παραπλανήσουν, ώστε να νομίζει ότι κάποιος που εμφανίζεται σε βίντεο έχει κάνει δηλώσεις, οι οποίες στην πραγματικότητα δεν είναι δικές του.

Όπως ανέφερε η Meta την Παρασκευή σε ανάρτηση στο blog της, η νέα πολιτική επεκτείνεται σε εικόνες, ήχο και βίντεο που έχουν δημιουργηθεί ή τροποποιηθεί ψηφιακά. Ακόμη, εκπρόσωπος του τεχνολογικού κολοσσού επιβεβαίωσε ότι οι παραπλανητικές αναρτήσεις θα συνεχίσουν να ελέγχονται ως προς την εγκυρότητά τους και θα επισημαίνεται ότι δεν είναι αληθείς.

Η Meta ανακοίνωσε αυτήν την αλλαγή στην πολιτική της αφού το Oversight Board, μια ανεξάρτητη ομάδα ακαδημαϊκών και ερευνητών που εξετάζει τις αποφάσεις της εταιρείας για το περιεχόμενο, επέκρινε την πολιτική των «χειραγωγημένων μέσων» τον Φεβρουάριο, χαρακτηρίζοντάς την ασυνάρτητη. Επίσης, συνέστησε να χρησιμοποιούνται περισσότερες ετικέτες στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη, αντί να αφαιρούνται τα βίντεο ή οι αναρτήσεις.

«Συμφωνούμε ότι η παροχή διαφάνειας και πρόσθετου πλαισίου είναι πλέον ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης αυτού του περιεχομένου», έγραψε η Meta στην ανάρτησή της. Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής της, η οποία θα αρχίσει να εφαρμόζεται τον Μάιο, η εταιρεία θα επισημαίνει τα βίντεο, τον ήχο και τις εικόνες που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη ως «Made with AI».

Ο τρόπος με τον οποίο η Meta αντιμετωπίζει το περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη αποτέλεσε σημαντικό θέμα πολιτικής φέτος, λόγω των επικείμενων αμερικανικών εκλογών του Νοεμβρίου. Στο παρελθόν η Meta είχε αναφερθεί στην ανάγκη αυτόματης επισήμανσης των αναρτήσεων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη, όπως εκείνες που αναπτύσσονται με τη χρήση της τεχνολογίας των ανταγωνιστών.

Διαβάστε ακόμη

Microsoft: Η Κίνα θα προσπαθήσει να επηρεάσει τις εκλογές στις ΗΠΑ μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Ο χρυσός θα ξεπεράσει τα $2.600 – Οι λόγοι της ανόδου και ο ρόλος του πληθωρισμού

Φέσσας (Quest): Επιτάχυνση επενδύσεων το 2024 – Το πλάνο για νέες εξαγορές, ανοικτή η πώληση της ACS (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ