Χωρίς υπηρεσίες βρέθηκαν οι πελάτες της Netflix Inc. σήμερα Πέμπτη, στην δεύτερη μέσα σε έναν μήνα διακοπή που υπέστησαν οι καταναλωτές μετά από εκείνη της Walt Disney Co. και της πολυαναμενόμενης υπηρεσία της Disney +.

Οι διαταραχές στο Netflix ξεκίνησαν γύρω στις 8:30 π.μ. ώρα Νέας Υόρκης και μέσα σε διάστημα μιας ώρας καταγράφηκαν περισσότερες από 1.000 καταγγελίες, σύμφωνα με το Downdetector.com, ένα site παρακολούθησης δικτύου. Οι συνδρομητές που προσπαθούσαν να συνδεθούν στην υπηρεσία λάμβαναν μηνύματα ότι υπήρχαν τεχνικά ζητήματας. Μέχρι τις 10:30, η υπηρεσία αποκαταστάθηκε στις περισσότερες συσκευές.

Ένας εκπρόσωπος της Netflix επιβεβαίωσε ότι υπήρξε πρόβλημα με την υπηρεσία. “Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και προσπαθούμε να διορθώσουμε το θέμα το συντομότερο δυνατό”, δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Η σημερινή διακοπή του Netflix ήταν μικρή σε σχέση με το επεισοδιακό ντεμπούτο της  Disney +. Οι καταγγελίες για διακοπές της Disney + την περασμένη εβομάδα αυξήθηκαν από περίπου 100 σε περισσότερες από 7.000 μέσα σε μία ώρα στο Downdetector.com. Και μέχρι το μεσημέρι είχε πρόβλημα περίπου το ένα δέκατο των συνδρομητών. Σε κάποιες συνδέσεις τα προβλήματα παραμένουνκαθώς υπάρχουν σχεδόν 300 αναφορές για διακοπές της Disney + μέχρι σήμερα το πρωί.

Η Netflix και η Disney δεν είναι οι μοναδικές εταιρίες διανομής ψυχαγωγικού περιεχομένου που αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα. Το 2014, η υπηρεσία streaming του HBO έπεσε κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του “Game of Thrones”. Ακόμη και τεχνολογικοί γίγαντες όπως η Amazon και το YouTube αντιμετώπισαν προβλήματα, αν και τα δικά τους προβλήματά παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων.

Η θετική πλευρά για την Disney, είναι ότι τα προβλήματα προκλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το πλήθος των συνδρομών. Η εταιρεία λέει ότι απέκτησε 10 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα σε λίγες ημέρες από την έναρξη.