Πρόσιμο 1,1 εκατ. δολ  επιβάλλει το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ  στην British Airways επειδή δεν παρείχε έγκαιρα επιστροφές χρημάτων σε επιβάτες για πτήσεις από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Από τον Μάρτιο του 2020, το USDOT έλαβε πάνω από 1.200 καταγγελίες που ισχυρίζονταν ότι η British Airways καθυστερούσε την επιστροφή χρημάτων. Η British Airways, η οποία ανήκει στην IAG, αρνήθηκε τις σχετικές καταγγελίες.

Η British Airways δήλωσε ότι ενήργησε νομίμως ανά πάσα στιγμή και προσέφερε στους πελάτες της ευελιξία για να κάνουν νέα κράτηση για το ταξίδι ή να διεκδικήσουν επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης των πτήσεων.

Το USDOT δήλωσε ότι οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών όταν καλούσαν τον αερομεταφορέα για αρκετούς μήνες, επειδή η British Airways δεν διατηρούσε επαρκείς τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών.

Διαβάστε ακόμη

Το μεγάλο παρασκήνιο πίσω από το deal για την ΕΨΑ και οι επόμενες κινήσεις

Αναζητώντας «ψηφιακά ταλέντα»: Τι ζητάνε από τους εργοδότες οι εργαζόμενοι των νέων τεχνολογιών (πίνακας)

Οι φόροι κοστίζουν προεκλογικά, ο Μητσοτάκης για τους… μυστήριους, τα ξενοδοχεία της Goldman Sachs, η προετοιμασία για την Εθνική Τράπεζα και τα μερίσματα του μήνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ