Η συνολική ποσότητα τροφίμων και ποτών που πωλούνται μειώνεται σε όλον το κόσμο από την αρχή του έτους, σημειώνει η Nestle, σε μία δήλωση που υπογραμμίζει την πρόκληση για τον κλάδο.

«Οι άνθρωποι καταναλώνουν λιγότερο, ή τρώνε λιγότερο, ή σπαταλούν λιγότερο, ή τρώνε περισσότερο έξω από το σπίτι», δήλωσε ο απερχόμενος Οικονομικός Διευθυντής Φρανσουά Ξαβιέ Ροζέρ (κατά τη διάρκεια διάσκεψης στο Bernstein. «Δεν νομίζω ότι θα διαρκέσει».

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους μέσω απότομων αυξήσεων τιμών τα τελευταία τρίμηνα. Η Nestle δεν έχει αυξήσει πολύ τις τιμές από τις αρχές Απριλίου, είπε ο Ροζέρ.

Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ ήταν ανθεκτικοί, αλλά το τέλος των επιδοτήσεων και της αποταμίευσης από την εποχή της πανδημίας αρχίζει να επηρεάζει την κατανάλωση, είπε ο CFO. Οι δραστηριότητες της Nestle στην Κίνα δεν έχουν ανακάμψει τόσο γρήγορα όσο περίμενε η εταιρεία.

Πρόσθεσε ότι η Nestle είναι πιο αισιόδοξη για την Ευρώπη, ενώ τον περασμένο χειμώνα ανησυχούσε για την πρόσβαση αυτής της αγοράς στην ενέργεια.

Οι μετοχές της Nestle υποχώρησαν έως και 1% σήμερα Πέμπτη. Έχουν πέσει περίπου 4% φέτος.

Η ελβετική εταιρεία παράγει τρόφιμα που κυμαίνονται από τις σοκολάτες KitKat έως κύβους μαγειρικής Maggi και έχει αναδιαμορφώσει το χαρτοφυλάκιο τροφίμων της καθώς εξακολουθεί να είναι αισιόδοξη ότι οι καταναλωτές θα θέλουν να τρώνε πιο υγιεινά προϊόντα.

Η Nestle ανακοίνωσε τον στόχο της για αύξηση των πωλήσεων των πιο υγιεινών προϊόντων της κατά 27 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Εάν το επιτύχει, το ποσό θα είναι περίπου 50% περισσότερο από το επίπεδο του 2022.

Διαβάστε ακόμη

Πετρέλαιο: Ζήτημα χρόνου η εκτόξευση στα $100 – Γιατί οι τιμές βρίσκονται σε υψηλό 13 μηνών

Alpha Βank: Ποιοι παράγοντες οδηγούν την άνοδο του real estate

Άνοδος έως και 4,2% στο φυσικό αέριο ενόψει χειμώνα (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ