Στις 17 Μαίου, η κινεζική εταιρεία fast fashion, Shein, γίνεται η εφαρμογή και με τις περισσότερες λήψεις σε ολόκληρη την Αμερική. Έχει μόλις καταφέρει να σπάσει ρεκόρ του προκατόχου του τίτλου. Για 152 συνεχόμενες ημέρες, η Amazon ήταν η νούμερο 1 εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις, αλλά όχι πια.

Η «She – in» όπως τελικά, ονομάζεται η εταιρεία με τις πολύ προσιτές τιμές καταρρίπτει το ρεκόρ της Amazon. Aξιοσημείωτο κατόρθωμα για ένα ακόμη – σχετικά νέο – brand με ρούχα, ιδιαίτερα εάν λάβουμε υπόψιν μας το γεγονός ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί άνω των 30 ετών, δεν έχουν ξανά ακούσει ποτέ τη συγκεκριμένη μάρκα.

Σήμερα, η εταιρεία εκτιμάται ότι αξίζει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια δολάρια και όπως είχε γίνει γνωστό, προσέλαβε ως σύμβουλους την Goldman Sachs Group Inc., την Bank of America Corp. και την JPMorgan Chase & Co για μια πιθανή αρχική δημόσια προσφορά. Εκπρόσωπος της εταιρείας ωστόσο, στις 28 Μαΐου δήλωσε στο Bloomberg πως – βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον – δεν υπάρχουν τέτοιου είδους σχέδια από την πλευρά του ομίλου.

Την περασμένη Πέμπτη, 6.239 νέα προσόντα έκαναν την εμφάνισή τους στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Η Shein έχει καταφέρει πλέον να δημιουργήσει μια βιομηχανία 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων νικώντας μεγάλους αντιπάλους της στη fast fashion κοινότητα, όπως η Zara και η Hennes & Mauritz AB της Inditex SA. Αξίζει να σημειώσουμε στο συγκεκριμένο σημείο πως, η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει μεγάλη απήχηση και στους Έλληνες καταναλωτές λόγω των εξαιρετικά χαμηλών τιμών της.

Η μεγάλη επιτυχία

Πολλοί ήταν οι παράγοντες που εκτόξευσαν την επιτυχία της συγκεκριμένης εταιρείας. Πρώτον, οι πολύ χαμηλές τιμές της (30 μαγιό για μόλις 100 δολάρια, 50 τεμάχια για λιγότερα από 150 ευρώ) προκαλούν αγοραστική φρενίτιδα στους νέους. Το δεύτερο μυστικό της επιτυχίας της κινεζικής αυτοκρατορίας ρούχων είναι αναμφίβολα οι νέοι. Η πλειονότητα των αγοραστών είναι άτομα μικρότερης ηλικίας τα οποία επιθυμούν να αγοράσουν πολλά κομμάτια σε πολύ χαμηλές τιμές. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών του, ο κινεζικός κολοσσός χρησιμοποιεί ένα φαινομενικά έξυπνο σχέδιο. Πιο συγκεκριμένα βρήκε την ευκαιρία να «εκμεταλλευτεί» τα φορολογικά κενά που προέκυψαν κυρίως κατά τη διάρκεια του εμπορικού πολέμου που είχαν οι ΗΠΑ και Κίνα.

Ειδικότερα, ο εμπορικός πόλεμος που είχε ξεσπάσει ανάμεσα στις δύο αυτές υπερ – δυνάμεις άλλαξε τον φορολογικό κώδικα της Κίνας. Μείωσε δραματικά το κόστος για την εταιρεία και τους προμηθευτές της, επιτρέποντάς τους να μειώσουν τον παγκόσμιο ανταγωνισμό τους. Το 2018, καθώς οι εμπορικές σχέσεις μεταξύ των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου επιδεινώθηκαν, η Κίνα ανταποκρίθηκε σε έναν νέο γύρο διαπραγματεύσεων για τους δασμών με τις ΗΠΑ. Όταν η κυβέρνηση Τραμπ επέβαλε αργότερα τιμολόγια για να καταστήσει τα κινεζικά προϊόντα ακριβότερα, οι αποστολές μικρής αξίας παρέμειναν απαλλαγμένες από τους εξαγωγικούς φόρους.

Από το 2018 έως το 2019, οι πωλήσεις της εταιρείας σχεδόν διπλασιάστηκαν. Το 2020, οι πωλήσεις αυξήθηκαν ξανά. Η πανδημία έδωσε εκ νέου ώθηση στην έκρηξη της εταιρείας. Oι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 250%. H Shein χαρακτηρίζεται πλέον ως η πρώτη κινεζική αυτοκρατορία μόδας διεθνώς εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή που ονομάζεται «μόδα σε πραγματικό χρόνο».

 

 

Διαβάστε ακόμη:

Μαρίνα Βουλιαγμένης: Στην τελική ευθεία η χρηματοδότηση, έργα μέσα στο καλοκαίρι και λειτουργία α’ εξάμηνο 2022

Οι (…τελειώστε στα γρήγορα) επιτροπές, οι τραπεζίτες που… μετακομίζουν στο Ελληνικό, το θρίλερ με τα «κόκκινα» της Εθνικής και το ακίνητο του Εμπειρίκου στο Ψυχικό

Ιδιωτική ασφάλιση από Google και Amazon θα αγόραζαν σχεδόν τέσσερις στους 10 Έλληνες