Τα περιθώρια στις πωλήσεις εισιτηρίων συρρικνώνονται, το πλήθος των καθισμάτων πλήττει τις τιμές στη Γερμανία και οι ανησυχίες γύρω από το Brexit, το οποίο θα καθορίσει τη ζήτηση στη Μεγάλη Βρετανία, δυναμώνουν, όπως δήλωσε η Ryanair τη Δευτέρα. Ταυτόχρονα, το άλμα στα έσοδα από τα τρόφιμα, τις πρόσθετες σακούλες και την ταχύτερη επιβίβαση θα πρέπει να κρατήσει τον απολογισμό σε καλό δρόμο για να επιτρέψει στην εταιρεία να επιτύχει τους δημοσιονομικούς στόχους του 2019.

Ο αντίκτυπος του πολέμου των ναύλων έχει επιδεινωθεί από την παγκόσμια καθίζηση του Max jetliner μετά από δύο θανατηφόρες πτώσεις. Ο γενικός οικονομικός διευθυντής Neil Sorahan επιβεβαίωσε ότι, καθώς η Boeing αγωνίζεται να επαναφέρει το μοντέλο στην υπηρεσία, τα πρώτα αεροσκάφη της Ryanair δεν αναμένονται πριν από τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο. Αποκάλυψε ότι οι περικοπές δαπανών επιδιώκονται για να αντισταθμίσουν τα χαμένα κέρδη από τα ενεργειοβόρα τζετ, για τα οποία η εταιρεία με έδρα το Δουβλίνο είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες.

Ο Daniel Roeska, αναλυτής της Bernstein, ανέφερε σε σημείωμα ότι η επανάληψη των ετήσιων στόχων είναι θετική για τη μετοχή, αλλά η διαχείριση είναι “σε δύσκολη θέση”, δεδομένης της πρόβλεψης μείωσης κατά 6% των κομίστρων στο πρώτο μισό της χρονιάς, αύξηση των δαπανών για καύσιμα και αύξηση μόνο περίπου 3% το προσεχές καλοκαίρι λόγω των καθυστερήσεων του Max.

Η Ryanair διαπραγματεύθηκε κατά 2,1% υψηλότερα στα 10,23 ευρώ στις 8:04 π.μ. στην ιρλανδική πρωτεύουσα. Οι μετοχές μειώθηκαν κατά 4,7% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με μείωση κατά 15% του δείκτη Bloomberg EMEA Airlines.