H πρωτοπόρος των ιπτάμενων ταξί, Volocopter GmbH προσπαθεί να λάβει επίσημη άδεια για τη μεταφορά επιβατών κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι το 2024. 

Η γερμανική εταιρεία η οποία κατασκευάζει τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης-προσγείωσης (eVTOL), υποστηρίζει πως αναμένεται να λάβει το «πράσινο φως» για τη λειτουργία των VoloCity ιπτάμενων ταξί της από την Ευρωπαϊκή Ένωση το β’ τρίμηνο του 2024, λίγο πριν τους επερχόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες.

«Είπαμε στις ομάδες των επιστημόνων και των τεχνικών μας πως θα χρειαστεί να περάσουμε κάποιες άυπνες νύχτες από εδώ και στο εξής», τόνισε ο CEO της εταιρείας, Ντρικ Χόκε σε ομιλία του κατά τη διάρκεια του Paris Air Show, προσθέτοντας «ποτέ δεν ισχυριστήκαμε πως η προσπάθεια αυτή θα ήταν εύκολη».

Το επιτυχές λανσάρισμα της υπηρεσίας αερο-ταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα προσφέρει στη γερμανική εταιρεία τo ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενάντια στις Joby Aviation Inc. και Αrcher Aviation Inc. Η Volocopter αναμένεται να λανσάρει αεροσκάφη μεγαλύτερη χωρητικότητας μετά από το ευρωπαϊκό «ΟΚ» όσον αφορά τα αεροσκάφη του ενός πιλότου κι ενός επιβάτη.

Σύμφωνα με τον Χόκε, η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να παράγει 50 αεροσκάφη VoloCity ετησίως. 

Η Volocopter απασχολεί 700 εργαζόμενους και έχει επιτυχημένο ιστορικό κατασκευής ανεμοπλάνων. Τα σχέδιά της συμπεριλαμβάνουν την παροχή 5 VoloCity αερο-ταξί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα χρησιμοποιηθούν σε εναέριες οδούς οι οποίες θα είναι προκαθορισμένες από τη γαλλική DGAC. Οι πτήσεις αυτές θα συμπεριλαμβάνουν μία από το αεροδρόμιο Saint-Cyr κοντά στις Βερσαλλίες προς το Παρίσι, ενώ μία άλλη θα συνδέει το αεροδρόμιο Le Bourget με το Charles de Gaulle. Τα δύο αεροδρόμια αυτά έχουν ήδη άδεια για πτήσεις παραδοσιακών ελικοπτέρων.

Η Volocopter κατέχει ήδη ευρωπαϊκή πιστοποίηση όσον αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή των αεροσκαφών. Η νέα προσπάθεια αφορά την πιστοποίηση για την χρήση τους, η οποία θα τους βοηθήσει στο να πάρουν την άδεια από την European Aviation Safety Agency (EASA). 

Η Aeroports de Paris, η οποία διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της γαλλικής πρωτεύουσας πρόκειται να διαχειρίζεται τους «τερματικούς» από και προς τους οποίους θα μετακινούνται τα Volocopters.

Αν και ένα από αυτά τα ελικοδρόμια έχει κατασκευαστεί σε πλωτή φορτηγίδα στον Σηκουάνα στο κεντρικό Παρίσι, η Volocopter δεν έχει λάβει άδεια για μεταφορά από και προς το κέντρο της μεγαλούπολης, λόγω φόβων για την ασφάλεια τέτοιας προσπάθειας.

Διαβάστε ακόμα

Axia: Tα εκλογικά σενάρια που δίνουν αυτοδυναμία στη Νέα Δημοκρατία – Η επενδυτική βαθμίδα είναι μάλλον κοντά (πίνακες)

H Τουρκία επιστρέφει στην «οικονομική ορθοδοξία» – Αύξηση επιτοκίων στο 15%

Ε. Μπουλούτας (Ελλάκτωρ): Μέχρι τα τέλη του έτους η ολοκλήρωση της πώλησης της ΑΚΤΩΡ στην Ιntrakat

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ