Αεροσυνοδός η οποία τα τελευταία 11 χρόνια, εργάζεται στην γνωστή αεροπορική εταιρεία Lufthansa, μίλησε πρόσφατα, στο BusinessInsider και αποκάλυψε πως ποτέ μέχρι σήμερα, δεν είχε ξανά βιώσει σκηνές απόλυτους χάους – παρόμοιες με αυτές που εκτυλίσσονται τις τελευταίες εβδομάδες σε πολλά αεροδρόμια του πλανήτη.

Εάν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί, οι ειδικοί δηλώνουν πως οδεύουμε προς ένα καθολικό μπλακ άουτ στον τομέα του τουρισμού. Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Lufthansa μείωσε τα έξοδα για την εκπαίδευση του πληρώματος καμπίνας της.

«Κανονικά, ακόμη και οι πλήρως εκπαιδευμένοι αεροσυνοδοί πρέπει να υποβάλλονται σε «επαναληπτικά μαθήματα» κάθε χρόνο. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αναθεώρηση νέων κανονισμών ασφαλείας για τις εκκενώσεις ή τα ειδικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου αεροσκάφους στο οποίο βρίσκονται», αναφέρει η 30χρονη αεροσυνοδός.

Παρόλα αυτά, η Lufthansa έχει ως επί το πλείστον αναστείλει αυτά τα μαθήματα ανανέωσης, γεγονός που σημαίνει ότι ορισμένοι αεροσυνοδοί δεν διαθέτουν έγκυρες άδειες και ως εκ τούτου δεν μπορούν να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τα υψηλότερα ποσοστά ασθενειών λόγω της Covid έχει γονατίσει όσους αεροσυνοδούς παραμένουν στα πόστα τους. «Δεν υπάρχουν αρκετοί αεροσυνοδοί για να καλύψουν τις ελλείψεις, κάτι που με έχει επηρεάσει προσωπικά», τονίζει.

«Συχνά μπαίνω στο πρώτο αεροπλάνο το πρωί, αλλά δεν ξέρω ποια θα είναι η τελευταία μου πτήση. Πλέον, δεν έχουμε σταθερό και συγκεκριμένο πρόγραμμα. Σε περίπτωση που κάποιος συνάδελφός μας νοσήσει με Covid θα πρέπει να τον αντικαταστήσουμε. Και οι νοσούντες αυξάνονται ραγδαία», όπως εξηγεί στο BusinessInsider. 

Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι καθυστερήσεις, ακυρώσεις και δεκάδες αγανακτισμένοι ταξιδιώτες.

«Από τότε που ξεκίνησε το χάος, η ιδιωτική μου ζωή ήταν ανύπαρκτη. Απλώς δεν μπορώ να σχεδιάσω τίποτα πια.Η κατάσταση με θυμώνει και με λυπεί ταυτόχρονα. Ως αεροσυνοδός, αγαπώ τη δουλειά μου, αλλά είναι αφόρητο να βλέπεις μια τόσο διάσημη εταιρεία να αποτυγχάνει γενικά λόγω κακών αποφάσεων που έλαβαν τα ανώτερα κλιμάκια», τονίζει.

Διαβάστε ακόμα: 

Σταϊκούρας: Οι 6 πυλώνες που θα στηρίξουν την ανάπτυξη 

Goldman Sachs: Σε ύφεση «γλιστράει» η Ευρώπη – Στο 50% πλέον η πιθανότητα ύφεσης στην Ευρωζώνη 

H ύφεση ρίχνει το ευρώ σε χαμηλά 20 ετών – Μπορεί να πέσει κάτω από το 1 δολάριο;