Επιπλέον φόρους στα καύσιμα προτείνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη για να αναπτυχθεί γρήγορα η ηλεκτροκίνηση και οι καταναλωτές να στραφούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς η χρήση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα γίνει ασύμφορη!

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal τα υψηλότερα στελέχη κατασκευαστών αυτοκινήτων και φορτηγών καλούν τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να επιβάλλουν πρόσθετους φόρους στα οχήματα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία ρυπαίνουν ως ένα επιπλέον μέσο για να βοηθήσουν την γρήγορη ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον τονίζουν ότι η επιβάρυνση για τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορεί επίσης να επιβληθεί μέσω νέων διοδίων στους αυτοκινητόδρομους αν δεν θέλουν να επιβάλλουν νέους φόρους στα καύσιμα.

«Πρέπει να φορολογήσουμε τους ρύπους στην αντλία καυσίμων», δήλωσε ο Markus Duesmann, επικεφαλής της Audi AG.

Κάποιοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ωστόσο αντιμετωπίζουν ένα δίλημμα καθώς η συντριπτική τους πλειοψηφία κατασκευάζει και προωθεί οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μια πιθανή αύξηση των φόρων στα καύσιμα θα βλάψει και τις πωλήσεις τους.

Μέχρι λοιπόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν ανταγωνιστικά των συμβατικών μοντέλων οι κατασκευαστές θα πρέπει να τα διαθέτουν σε άκρως δελεαστικές τιμές ώστε να αντισταθμίσουν τις τεράστιες επενδύσεις που πραγματοποιούν.

Ο Herbert Diess, CEO της Volkswagen, έχει ζητήσει από καιρό να αυξηθεί ο φόρος εκπομπών CO2, λέγοντας πως τα 25 ευρώ ανά τόνο εκπομπών άνθρακα που ισχύει στη Γερμανία είναι πολύ λίγα, προτείνοντας η Γερμανία να αυξήσει τον συγκεκριμένο φόρο στα 100 ευρώ, όπως συμβαίνει στη Σουηδία.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto