Ο νέος επικεφαλής του CNN, Κρις Λιχτ, φαίνεται πως βάζει «φρένο» στις «έκτακτες» ειδήσεις, καθώς όπως διεμήνυσε στο προσωπικό του ειδησεογραφικού δικτύου  «Δεν χρειάζεται να παρουσιάζονται τα πάντα ως “Έκτακτη Επικαιρότητα” (Breaking News)».

Το σημείωμα του Λιχτ έλεγε χαρακτηριστικά:

«Είμαστε αυτοί που λένε την αλήθεια, επικεντρωμένοι στην ενημέρωση, όχι στο να τρομάζουμε τους αναγνώστες μας. Κάτι που έχω ακούσει τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρίας, είναι τα παράπονα ότι χρησιμοποιούμε υπερβολικά το “Breaking News”. Και συμφωνώ. Έχει γίνει τόσο προσηλωμένο σε κάθε κανάλι και δίκτυο που η απήχησή του έχει χαθεί στο κοινό».

Ο Λιχτ, που ανέλαβε επισήμως καθήκοντα στις 2 Μαΐου, έχει πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με τους εργαζομένους και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο πότε και πώς χρησιμοποιείται το banner «Breaking News», όπως μεταδίδει το CNBC.

Ο ίδιος κατέληξε πως πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες παράμετροι για τη χρήση της «κόκκινης επισήμανσης», η οποία ουσιαστικά ενημερώνει για κάτι έκτακτο, επείγον και σημαντικό.

«Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε το «έκτακτο» να έχει κάποιο νόημα. Να δείχνει ότι κάτι μεγάλο συμβαίνει», έγραψε σε εσωτερικό του υπόμνημα, που επικαλείται το CNBC.

Η απόφαση του Λιχτ προμηνύει τη νέα στρατηγική που στηρίζει για το CNN και ο επικεφαλής της Warner Bros Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ, ο οποίος έχει επανειλημμένα πει πως θα πρέπει να δοθεί και πάλι έμφαση στην ποιοτική δημοσιογραφία και όχι στον εντυπωσιασμό.

Ο Λιχτ λέει επίσης ότι το ζήτημα αυτό είναι κοινό παράπονο μεταξύ των αναγνωστών. «Τους ακούω συνέχεια, όπως ακούω από εκείνους που παραπονιούνται ότι τα μεγάλα δίκτυα συχνά ξεκινούν τις βραδινές εκπομπές ειδήσεων με υπερβολικά δραματική μουσική κλπ. Για αυτά τα δίκτυα, έχω να πω πω θα έπρεπε να αφήσουν το δράμα και απλώς να δώσουν την είδηση», τόνισε.

Διαβάστε ακόμη:

EKT: Τέλος στις αγορές ομολόγων από 1η Ιουλίου – Αυξάνονται τα επιτόκια έπειτα από μία δεκαετία

Α. Σιάμισιης: «Η κρίση θα έχει διάρκεια και δεν οφείλεται μόνο στον πόλεμο»

Eλληνικό: Ιδιωτική λέσχη και πολυτελείς «branded» κατοικίες στο νέο deal των 70 εκατ. ευρώ (pics)