Μια ενδιαφέρουσα έρευνα διενήργησε το Values Institute, σχετικά με τις πιο αξιόπιστες εταιρείες των ΗΠΑ αυτή τη στιγμή.

Πρώτη στη λίστα αναδεικνύεται η Amazon και ακολουθούν Marriott, Microsoft, Hilton, Southwest Airlines, Subway, AT&T  and Geico.

Γενικά οι πιο αξιόπιστες κατηγορίες brands ανήκουν στον χώρο των ξενοδοχείων και των ηλεκτρονικών, ενώ στον αντίποδα με τις χαμηλότερες βαθμολογήσεις του κοινού βρίσκονται οι ασφαλιστικές αυτοκινήτων και τηλεπικοινωνιών.

Η έρευνα είναι η πρώτη του είδους της που διεξάγεται σε εθνικό επίπεδο και εξετάζει την αξιοπιστία των μεγαλύτερων brands στους τομείς fast food, αεροπορικών εταιρειών, υπηρεσιών κινητής, ασφαλίσεως αυτοκινήτων, λιανικής, ξενοδοχείων και ηλεκτρονικών.
Μετρά σε κάθε κλάδο τις δυνατότητες και τις αδυναμίες της κάθε εταιρείας, ενώ ο βαθμός εμπιστοσύνης προκύπτει από το τρίπτυχο της αφοσίωσης, της προάσπισης και της ικανοποίηση του πελάτη.

Η έρευνα έγινε ηλεκτρονικά και όπως επισήμανε ο  Mark Weinfeld, δ/ντής στρατηγικού σχεδιασμού της  TVI που έκανε άλλες πέντε έρευνες, σε τοπικό, όμως, επίπεδο, «η πρωτιά της Amazon είναι μάλλον έκπληξη γιατί η εταιρεία στερείται της διαπροσωπικής επαφής με τους πελάτες. Στο παρελθόν είχαμε δει καλύτερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα, για εταιρείες που είχαν πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τον πελάτη. Η Amazon έχει κάνει καταπληκτική δουλειά ώστε να δημιουργήσει αυτή την προσωπική επαφή που μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία».

Η Amazon έλαβε το «χρυσό» στις κατηγορίες ικανοποίησης, αφοσίωσης και εμπιστοσύνης . Μια κατηγορία που όπως λέει ο καθηγητής επικοινωνίας του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, Jason Teven, αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο για το κάθε μπραντ που σέβεται τον εαυτό του κι αυτό γιατί οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι πολύ πιο πιθανό να υπερασπιστούν και να στηρίξουν την εταιρεία που αγαπούν, για τα προϊόντα της και  τις υπηρεσίες της.

Για περισσότερες λεπτομέρειες της έρευνας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:

 http://www.thevaluesinstitute.org/americas-mtb/.