Γιάννης Αντετοκούνμπο, Μάικλ Τζόρνταν και άλλοι διεθνούς φήμης μπασκεμπολίστες, επένδυσαν στο WatchBox, την πλατφόρμα που επιτρέπει στους ανθρώπους να αγοράζουν, να πουλούν και να εμπορεύονται ρολόγια πολυτελείας, με τις μάρκες να περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, ρολόγια Richard Mille, αγαπημένη μάρκα των παικτών του NBA.

Σύμφωνα με το CNBC, η WatchBox ανέφρε την Τρίτη, ότι συγκέντρωσε 165 εκατομμύρια δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της.

Εκτός των Τζόρνταν -έξι φορές πολυτιμότερος παίκτης του NBA και πλέον ιδιοκτήτης των Σάρλοτ Χόρνετς- και Αντετοκούνμπο, συμμετείχαν ο ιδιοκτήτης των Μιλγουόκι Μπακς, Μαρκ Λάσρι, καθώς και οι «αστέρες» των Φοίνιξ Σανς, Κρις Πολ και Ντέβιν Μπούκερ.

Το WatchBox, που εδρεύει έξω από τη Φιλαδέλφεια, έχει συγκεντρώσει 260 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή του το 2017. Αν και η εταιρεία δεν αποκάλυψε την τελευταία της αποτίμηση, άτομα με γνώση του θέματος είπαν στο CNBC, ότι μετά από αυτή την εξέλιξη η συγκεκριμένη πλατφόρμα αξίζει ένα δισεκατομμύριο δολάρια ενώ για το 2021 τα κέρδη της υπολογίζονται στα 300 εκατομμύρια δολάρια!

«Δεν είναι διαφορετικό από το να ασχολείσαι με την  Goldman Sachs» είπε σε συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της WatchBox, Τζάστιν Ρέις, για την πλατφόρμα και συμπλήρωσε: «Έχουμε συμβούλους πελατών με τους οποίους μιλάτε και διαχειρίζεστε επίσης το χαρτοφυλάκιο των ρολογιών σας».

Η εταιρεία συμβούλων McKinsey εκτιμά ότι οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ρολογιών έφτασαν τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και θα μπορούσαν να εκτιναχθούν στα 32 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.

Διαβάστε ακόμη:

Κομισιόν: Θετικό πρόσημο για την Ελλάδα – «Ναι» στην εκταμίευση της δόσης των 644 εκατ. ευρώ

Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ – Ιnfographic

Προειδοποίηση Μόμπιους για ντόμινο από τη νομισματική κρίση στην Τουρκία – Ποιες χώρες κινδυνεύουν