Ο Jeff Bezos δημιούργησε το Amazon το 1994 ως διαδικτυακή εταιρεία εμπορίας βιβλίων.

Δύο χρόνια αργότερα, ο αρχικός ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου είχε «ανέβει» πολύ σε πωλήσεις ώστε να μπορέσει να επεκταθεί και σε μουσική και σε βίντεο. Μετά από αυτό, ο Bezos ήξερε ότι ήταν καιρός να επεκτείνει περαιτέρω την εταιρεία.

“Έστειλα σε 1.000 τυχαία επιλεγμένους πελάτες και τους ρώτησα: “Εκτός από τα πράγματα που πουλάμε σήμερα, τι θα ήθελες να δεις στο σάιτ;”, δήλωσε ο Bezos σε μια ομιλία του στο Economic Club της Ουάσινγκτον στις 13 Σεπτεμβρίου.

Οι απαντήσεις ήταν ολόκληρα «κατεβατά», λέει ο Bezos. Αλλά όλοι είχαν ένα κοινό στοιχείο: «Βασικά, ο τρόπος που απάντησαν στην ερώτηση ήταν ό, τι έψαχναν εκείνη τη στιγμή».

Ένας πελάτης, για παράδειγμα, δήλωσε ότι ήθελε να δει στο Amazon πτερύγια υαλοκαθαριστήρων, επειδή τότε χρειάζονταν καινούργια.
“Οπότε σκέφτηκα: Μπορούμε να πουλήσουμε οτιδήποτε έτσι”, δήλωσε ο Bezos.

Έτσι, άρχισε να εισάγει περισσότερα από αυτά τα καθημερινά προϊόντα στο Amazon.

Πάνω από δύο δεκαετίες αργότερα, εξακολουθούμε να βλέπουμε το ενδιαφέρον για την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών με συσκευές όπως την επιλογή Amazon Dash Button, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να παραγγέλνουν γρήγορα απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, χαρτοπετσέτες ή άλλα αναγκαία, καθημερινά προϊόντα με το πάτημα ενός κουμπιού.