Το νέο λογότυπο των πολυκαταστημάτων Zara που έκανε πρεμιέρα στους λογαριασμούς της εταιρίας στα social media και στο site της, φαίνεται πως δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους στη συγκεκριμένη αλλαγή.

Το νέο λογότυπο του Zara -που έχει σχεδιαστεί από την εταιρία Baron & Baron – απεικονίζει τα τέσσερα γράμματα της φίρμας στριμωγμένα μεταξύ τους, με το ένα να επικαλύπτει μέρος του άλλου γράμματος.

Μάλιστα, ένας χρήστης του twitter που αστειεύτηκε, προβλέποντας ότι στο λογότυπο του 2027 τα γράμματα θα πέσουν όλα το ένα πάνω στο άλλο έχει αποσπάσει σχεδόν 7.000 retweets και ισάριθμα σχόλια.

«Έι, Zara, ξέχασες το space» έγραψε κάποιος άλλος, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που σχολίασαν ότι τους αγχώνει αυτό το οπτικό στρίμωγμα και πως η εταιρία θα έπρεπε να λάβει υπόψιν της την έννοια του προσωπικού χώρου. Άλλες δε καταναλώτριες, παραπονέθηκαν μέσω διαδικτύου ότι το νέο λογότυπο τις κάνει να πιστεύουν ότι έχουν προβλήματα όρασης, παρόλο που βλέπουν… αετίσια.

Τα πολυκαταστήματα ρούχων από την Ισπανία είχαν λανσάρει ένα ανανεωμένο λογότυπο και το 2010, το οποίο είχε γίνει γενικά αποδεκτό από τις καταναλώτριες επειδή ήταν εξαιρετικά παρεμφερές με το πρώτο σήμα που είχε λανσάρει πριν 44 χρόνια.