Νέες εφαρμογές και υπηρεσίες προωθεί η Apple με σκοπό να ενισχύσει την ανάπτυξή της στην Κίνα, εν μέσω μιας βουτιάς στις πωλήσεις των ακριβών συσκευών της.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Marketwatch, τα τελευταία χρόνια η Κίνα έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρία τεχνολογίας, μετά τη Βόρεια Αμερική. Το τελευταίο τρίμηνο του 2015, πάνω από το 27% των εσόδων του κολοσσού προήλθε από την ασιατική χώρα.

Ωστόσο εγχώριοι ανταγωνιστές έχουν καταφέρει ισχυρό πλήγμα στην Apple, πιέζοντας το μερίδιο αγοράς της σε λιγότερο από 13% το πρώτο τρίμηνο του 2016, από 16% την ίδια περίοδο του 2015. Μάρκες όπως η Huawei, η Oppo και η Vivo, εμφανίζουν σταθερή άνοδο, με το μερίδιο της Huawei να ανεβαίνει σε 16% το πρώτο τρίμηνο, από 11%, και τις άλλες δύο εταιρίες να διπλασιάζουν το δικό τους.

Επίσης, μεγάλη πτώση καταγράφουν και τα έσοδα της Apple από την Κίνα, αφού έχουν μειωθεί κατά 26% σε 12,49 δισ. το δεύτερο τρίμηνο, έναντι αύξησης 71% την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Οι μειούμενες κινεζικές πωλήσεις οδήγησαν σε τεράστια συνολική πτώση το Μάρτιο, οπότε ο κολοσσός εμφάνισε την πρώτη του τριμηνιαία υποχώρηση εδώ και 13 χρόνια.