Αύξηση της τάξεως του… 261% γνώρισε τον περασμένο μήνα η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2020, όταν και είχε εφαρμοστεί αυστηρό lockdown για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού.

Παρά τα εμφανή σημάδια ανάκαμψης, η ευρωπαϊκή αυτοκινητική αγορά πρέπει να καλύψει σημαντική απόσταση ώστε να επιστρέψει στα προ-κορωνοϊού επίπεδα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2019, ο κλάδος σημείωσε πτώση 23 ποσοστιαίων μονάδων, σύμφωνα με την εταιρεία διεξαγωγής ερευνών για τις πωλήσεις και τις τάσεις της αγοράς αυτοκινήτου, Jato Dynamics.

Τι γίνεται, όμως, στην ακμάζουσα αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Τον Απρίλιο του 2021, τα μηδενικών εκπομπών ρύπων κατέγραψαν νούμερα-ρεκόρ, με το μερίδιό τους επί του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς νέων αυτοκινήτων να φτάνει το 15%.

Σημειώστε πως τον Απρίλιο του περασμένου έτους, το ποσοστό τους μετά βίας έφτανε το 11%. Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξήθηκε 338% στις 71.500 μονάδες, όταν οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών ανήλθαν σε 81.000 (αύξηση 507%).

Αναφορικά με τα μοντέλα πρωταθλητές, το πρώτο σκαλί του βάθρου κατέλαβε το VW ID.4 με 7.335 ταξινομηθείσες μονάδες, ακολουθούμενο από το μικρότερο αδελφάκι του, ID.3 (5.735). Πρόκειται για την πρώτη φορά που στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας φιγουράρει SUV.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto