Οι Ινδοί θα μπορούσαν να είναι οι τέταρτοι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί καταναλωτές παγκοσμίως μέχρι το 2030, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Booking.com και της McKinsey.

Ωστόσο, επεσήμαναν ότι τα εξερχόμενα ταξίδια αντιπροσώπευαν μόνο το 1% περίπου των συνολικών ταξιδιών που πραγματοποίησαν οι Ινδοί πέρυσι. Αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι το 2030, αναφέρει η έκθεση.

Με βάση τις προσδοκίες της έκθεσης ότι θα γίνουν 5 δισεκατομμύρια ταξίδια το 2030, το 1% των εξερχόμενων ταξιδιών θα ανέλθει σε 50 εκατομμύρια ταξίδια.

Σύμφωνα με την έρευνά τους για το 2019, οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Γερμανία ήταν οι τρεις κορυφαίοι παγκόσμιοι ταξιδιωτικοί δαπανητές, ενώ η Ινδία ήρθε στην έκτη θέση.

Ανεξάρτητα από αυτό, οι συνολικές δαπάνες από τα ταξίδια στο εξωτερικό θα αυξηθούν από περίπου 25% σε 35%, έδειξε η μελέτη.

Οι Ινδοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξεκινήσουν 5 δισεκατομμύρια περισσότερα ταξίδια μέχρι το 2030 και οι δαπάνες για ταξίδια και τουρισμό προβλέπεται να φτάσουν τα 410 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τότε. Αυτό είναι μια αύξηση πάνω από 170% από τα 150 δισ. δολάρια το 2019, έδειξε η έκθεση.

Καθώς περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, οι κατά κεφαλήν δαπάνες των νοικοκυριών της χώρας θα αυξηθούν και θα μπορούσαν να ξεπεράσουν άλλες αναπτυσσόμενες ασιατικές οικονομίες όπως η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες και η Ταϊλάνδη.

Περίπου 13 εκατομμύρια νοικοκυριά αναμένεται να έχουν διανομή εισοδήματος 35.000 δολαρίων, ένα άλμα από μόλις 2 εκατομμύρια το 2020, σύμφωνα με τη μελέτη.

Περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια δολάρια έχουν δαπανηθεί την τελευταία δεκαετία για τη βελτίωση του τομέα μεταφορών της Ινδίας και ο αριθμός των αεροδρομίων στη χώρα έχει διπλασιαστεί από το 2014, ανέφεραν η Booking.com και η McKinsey.

Για να προετοιμαστούν για την αυξανόμενη όρεξη για ταξίδια, οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες έχουν παραγγείλει περισσότερες από 1.000 μονάδες αεροσκαφών, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των αεροσκαφών σε 1.500 έως 1.700 μονάδες μέχρι το 2030, έδειξε η έκθεση.

Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδίας Air India αγόρασε τον Ιούνιο 470 αεροσκάφη Airbus και Boeing στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης του στόλου του ύψους 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το CNBC.

Τα εγχώρια ταξίδια εξακολουθούν να είναι το κλειδί

Παρά την αύξηση της αγοραστικής δύναμης, οι Ινδοί εξακολουθούν να προτιμούν να ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας, όπως έδειξε η έρευνα.

Εκτός από τις μεγάλες γνωστές πόλεις όπως το Δελχί και η Βομβάη, πολιτείες όπως το Βαρανάσι, το Κοϊμπατόρε και το Κότσι γίνονται επίσης δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί.

«Οι Ινδοί ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν πολλαπλά μικρά ταξίδια αντί για ένα ή δύο το χρόνο», σύμφωνα με τον Τζατίν Κανά, διευθύνοντα σύμβουλο της Sarovar Portico Hotels & Resorts, ο οποίος αναφέρεται στη μελέτη.

Το 2022, το 29% των Ινδών ταξιδιωτών έκανε διακοπές για πάνω από 25 ημέρες, περισσότερο από τους τουρίστες από ανεπτυγμένες χώρες όπως η Αυστραλία (24%), η Γερμανία (23%) και οι ΗΠΑ (15%).

«Έχουν γίνει πιο απαιτητικοί και πειραματικοί σε ό,τι θέλουν από ένα ταξίδι. Είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν μοναδικές, αυθεντικές και καθηλωτικές εμπειρίες, συχνά εμπνευσμένοι από τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – από όπου παίρνουν νέες ιδέες και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους».

Διαβάστε ακόμη:

Τουρκία: Πλεόνασμα $1,9 δισ. στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών – Μόλις το 2ο από το 2021

Οίκος Μεταξά – Rémy Cointreau: Η αναγέννηση του ελληνικού ποτού που κατέκτησε τον πλανήτη (pics)

Τι αλλάζει για την Alpha Bank μετά το deal με την UniCredit – Και τώρα η «σκυτάλη» της αποεπένδυσης στην ΕΤΕ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ